Tρόπους με τους οποίους αφήνει τους χρήστες του να αγοράζουν προϊόντα κατευθείαν από την πλατφόρμα, καθώς καταγράφεται αυτή η ζήτηση και από τους καταναλωτές και από διάσημους influencers και φυσικά από τις εταιρείες, ξεκίνησε να δοκιμάζει το Instagram.
Στόχος του είναι οι καταναλωτές να μπορούν να αγοράζουν προϊόντα στο κοινωνικό μέσο χωρίς να φύγουν από την εφαρμογή, καθώς και η καθιέρωση «shopping bags», όπου θα μπορούν να κρατούν τα αγαθά που θέλουν σε μία κάρτα.
«Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει μέσα σε έναν χρόνο. Είναι ένα πρότζεκτ με προοπτική πέντε με δέκα ετών», σημείωσε ο Adam Mosseri, επικεφαλής του κοινωνικού δικτύου.
Όπως είχε δηλώσει ο Mosseri , στόχος του είναι να «συνδέσει» τους καταναλωτές, τους πωλητές και τον μεγάλο αριθμό από «influencers» που έχει το Instagram.