«Κάντο για το Instagram»  φαίνεται να είναι το μότο όλων των ταξιδιωτιών παγκοσμίως. Ο λόγος είναι για τους πάλαι ποτέ συγκρατημένους οικονομικά Ινδούς ταξιδιώτες οι οποίοι πλέον επιλέγουν τη διαμονή τους βασιζόμενοι στην εικόνα που παρουσιάζει το ξενοδοχείο στο Instagram, το facebook και άλλες online πλατφόρμες.

Ειδικότερα, το εντυπωσιακό ποσοστό του 94% των Ινδών ταξιδιωτών ανατρέχουν στα social media όταν επιλέγουν κατάλυμα για τη διαμονή τους, όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη έρευνά της η Airbnb για τις τάσεις στα ταξίδια των Ινδών. Πιο αναλυτικά η Airbnb ρώτησε 10.000 άτομα ηλικίας μεταξύ 18 και 54 ετών σε 10 ινδικές πόλεις τον Ιούλιο του 2018, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ταξίδεψαν στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.

Παράλληλα, μια έρευνα του 2017 από την ιστοσελίδα των ταξιδιωτικών κρατήσεων Kayak διαπίστωσε ότι, ανάμεσα στους ταξιδιώτες της Ασίας-Ειρηνικού, οι Ινδοί πόσταραν τις περισσότερες αναρτήσεις – τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά από ένα ταξίδι- στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, κατά μέσο όρο 10 posts ανά ταξίδι.

Πού είναι το wifi μου;

Με περισσότερους από 460 εκατομμύρια Ινδoύς να είναι ήδη συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο και πολλοί περισσότεροι που συμμετέχουν καθημερινά, οι παραθεριστές της χώρας εξαρτώνται βαθιά από το διαδίκτυο, είτε πρόκειται για το tweet είτε για το email τους. Υπενθυμίζεται ότι το 2015, μια έρευνα από την Hotels.com αποκάλυψε ότι πάνω από το ήμισυ των Ινδών ταξιδιωτών θεωρούν δεδομένη τη δωρεάν παροχή wifi στα ξενοδοχεία.

“Η Ινδία σημειώνει σημαντική αύξηση στα οικογενειακά ταξίδια με τις έρευνες να δείχνουν ότι σχεδόν το 51% των Ινδών ταξιδιωτών επέλεξε οικογενειακές ανέσεις όπως τα playsets, τις ζώνες δραστηριοτήτων, τηλεόραση και πρόσβαση στα βιβλία ως τις πιο σημαντικές παροχές ενός καταλύματος σύμφωνα με την έρευνα. Για τους ηλικιωμένους ταξιδιώτες, ηλικίας 45 έως 54 ετών, το ποσοστό αυτό ήταν μεγαλύτερο κατά 66%.