Εντυπωσιακή αύξηση 1,200% σημείωσαν οι αναζητήσεις διακοπών για το Περού μετά το ταξίδι των φιναλίστ του Masterchef στη χώρα της Νότιας Αμερικής.

Ειδικότερα, το πρόσφατο επεισόδιο στο BBC1 εμφάνισε τους φιναλίστ του διαγωνισμού μαγειρικής να κατευθύνονται στην πρωτεύουσα Λίμα.

Εκεί, οι τέσσερις υποψήφιοι για τη νίκη ανακάλυψαν το τοπικό περουσιανό φαγητό και έπειτα δούλεψαν σε ένα από τα καλύτερα εστιατόρια του κόσμου, το «Central» του Virgilio Martinez, που βρίσκεται στη Λίμα.

Υπενθυμίζεται ότι το Περού έχει πάνω από 5.000 χρόνια μαγειρικής ιστορίας και ο πλούτος των εδαφών και της πολιτιστικής του ποικιλομορφίας δίνει στη χώρα μια γαστρονομική μοναδικότητα.

Με τον προορισμό να βρίσκεται σταθερά στο γαστρονομικό χάρτη, μαζί με τις απευθείας πτήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο στη Λίμα, υπάρχουν περισσότεροι λόγοι από ποτέ για να επισκεφτείς κανείς αυτήν την απίστευτη χώρα.

Ωστόσο, το Masterchef δεν είναι η μόνη τηλεοπτική εκπομπή που επηρεάζει τις τάσεις του τουρισμού.

Η ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών για διακοπές TravelSupermarket  κατέγραψε αύξηση 84% στους επισκέπτες που αναζητούν ταξίδια στις Μαλδίβες μετά την τελευταία εκπομπή ριάλιτι Sam και Billie Faiers: The Mummy Diaries.

Παράλληλα, νωρίτερα τον Απρίλιο, h Kiwi.com κατέγραψε αύξηση 529% στις αναζητήσεις πτήσεων προς τη Βαρκελώνη από το Ηνωμένο Βασίλειο, μετά το επεισόδιο της σειράς Towie.

Τέλος, σύμφωνα με έρευνα του World Travel Market, οι τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το Island Love, που γυρίστηκαν στη Μαγιόρκα, και το Ex On The Beach στην Κρήτη, τροφοδότησαν την αύξηση των παραδοσιακών πακέτων διακοπών σε ευρωπαϊκούς προορισμούς.