Σύνταξη: tourismtoday.gr

Με τον τουριστικό τομέα να έχει πληγεί σκληρά από την πανδημία Covid-19, η South African Tourism εξέτασε δημιουργικούς τρόπους για να διατηρήσει τη χώρα ως ελκυστική επιλογή για τους παγκόσμιους ταξιδιώτες.

Η South African Tourism και το Netflix παρουσιάζουν τη συλλογή Made in South Africa, με παραγωγές στην Νότια Αφρική που μπορούν να οδηγήσουν διεθνείς αφίξεις στη χώρα.
Περιλαμβάνει περισσότερες από 80 Νοτιοαφρικανικές ταινίες, σειρές, ντοκιμαντέρ και τηλεοπτικές εκπομπές ριάλιτι που δημιουργήθηκαν από τα ταλέντα της χώρας πίσω και μπροστά από την κάμερα.
Η Made in South Africa θα είναι προσβάσιμη σε πάνω από 209 εκατομμύρια συνδρομητές του Netflix σε περισσότερες από 190 χώρες.

«Η συνεργασία, στόχο έχει να αναδείξουμε το καλύτερο της τοπικής κουλτούρας, δήλωσε η Shola Sanni, Διευθύντρια Δημόσιας Πολιτικής του Netflix για την υποσαχάρια Αφρική.

Πρόκειται για τους Νοτιοαφρικανούς που λένε τις ιστορίες τους στον κόσμο.
Υπάρχει μια σύνδεση όταν οι άνθρωποι βλέπουν περιεχόμενο και ιστορίες στο Netflix. Κι αυτή η δύναμη, είναι ένας πολιτιστικός πρεσβευτής για τη Νότια Αφρική και την ήπειρο».