Υπερέβη το πωλησιακό φράγμα των 500 εκατ. ευρώ το Public Group το 2023 στην Ελλάδα και την Κύπρο, διευρύνοντας ταυτόχρονα την λειτουργική του κερδοφορία.
Οι παραπάνω επιδόσεις μέσα από όλο το δίκτυο του ομίλου (Omnichannel), όπου το ψηφιακό κομμάτι άγγιξε το 30% του συνολικού τζίρου (συνολικά 100 εκατ. επισκέψεις on line και στα καταστήματα), επιβεβαιώνουν την υλοποίηση της στρατηγικής του Public Group, που εστιάζει σε επενδύσεις (μεταξύ άλλων 13 Mega καταστήματα “Public + home” και απορρόφηση Media Markt) που αναβαθμίζουν συνεχώς τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Tα νέα mega καταστήματα “Public + home”
Επισημαίνεται ότι τα νέα mega καταστήματα “Public + home” ήταν σημαντικό ορόσημο της χρονιάς, καθώς αποτέλεσαν την ενσωμάτωση της γκάμας προϊόντων και των ανθρώπων της Media Markt υπό την σκέπη των Public.
Επίσης τα 13 μεγάλα καταστήματα “Public + home”, λαμβάνουν ποσοστό ικανοποίησης που φτάνει το 97% (έρευνα Kantar).
Σημειώνεται ότι η χρήση της υπηρεσίας “Public Now Pay Later” με Klarna ξεπέρασε το 50% των σχετικών συναλλαγών, η υπηρεσία “Locker Pick up 24/7” με τη BOX NOW έφτασε στο 40%, η ικανοποίηση πελατών για τις επισκευές στα iRepair points ξεπέρασε τον δείκτη 90 στα 100, ενώ στα τέλη του έτους εγκαινιάστηκε επίσημα η μεγάλη στρατηγική συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας.
Μπουρλάς: Ισχυρή δυναμική στρατηγική του Public Group
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε:
« Με την απορρόφηση της μάρκας Media Markt καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας ξεπερνώντας το μισό δισ. ευρώ για πρώτη φορά, να ενισχύσουμε τις ψηφιακές μας πωλήσεις και να αυξήσουμε τη λειτουργική κερδοφορία. Στη νέα χρονιά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, σε υποδομές καθώς και στην ενίσχυση της omnichannel εμπειρίας των πελατών μας. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε ο κορυφαίος omnichannel retailer τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο»