H Sabre πιστοποιήθηκε από την Διεθνή Ενωση Αεροπορικών Μεταφορών (ΙΑΤΑ) ως πάροχος του προγράμματος δεδομένων NDC Level.

Η Saber Corporation (NASDAQ: SABR) οδηγεί την εξέλιξη της βιομηχανίας επεκτείνοντας το πρόγραμμα επόμενης γενιάς σε εταιρείες αεροπορικές και σε ταξιδιωτικούς οργανισμούς,  όπως η United Airlines, η BCD Travel, η Finnair, οι υπηρεσίες Travel & Lifestyle Services της American Express, η Singapore Airlines και η Corporate Travel Management που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία καινοτομίας της Saber.

Πέρα από το NDC, η πρωτοβουλία συνεργατικής καινοτομίας της Saber στόχο έχει να προωθήσει τη βιομηχανία μέσω της ανάπτυξης, της ολοκλήρωσης και της δοκιμής δυνατοτήτων από άκρο σε άκρο για την επεξεργασία προσφορών και παραγγελιών με δυνατότητα NDC. Οι εταιρείες που δεσμεύονται στο πρόγραμμα συμμετέχουν με τη Saber στη διαδικασία σχεδιασμού λύσεων, αξιοποιώντας τις δυνατότητες beta testing και καθιερώνοντας την παγκόσμια ηγετική τους θέση ως οδηγών της NDC.

“Η πιστοποίηση της IATA Level 3 είναι ένα ακόμα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων λύσεων με δυνατότητα NDC και είμαστε περήφανοι για αυτό το επίτευγμα, αλλά η πραγματική δουλειά γίνεται σε στενή συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία και τους συνεργάτες μας, δήλωσε ο Kathy Morgan, του NDC. Μαζί θα δείξουμε μια πραγματική ικανότητα να προσφέρουμε λύσεις από άκρο σε άκρο σε κλίμακα.”

“Το πρόγραμμα πέραν του NDC τοποθετεί μοναδικά τις United και Sabre για να κερδίσουν κέρδη μέσα από το οικοσύστημα ταξιδιού”, δήλωσε ο Tye Radcliffe, διευθυντής της Distributions της United.
Η φιλική προς το πρακτορείο προσέγγιση των αγορών είναι ένα μόνο παράδειγμα της δουλειάς που γίνεται, καθώς βασιζόμαστε στο πρότυπο NDC και αναπτύσσουμε τεχνολογία που διαμορφώνει το ταξίδι ενός ταξιδιώτη από τη δημιουργία προσφοράς μέχρι την εκπλήρωση”.

“Οι επιχειρηματίες ταξιδιώτες σήμερα θέλουν και αξίζουν μια συναρπαστική εμπειρία αγορών που τους επιτρέπει να προσαρμόζουν τις προτιμήσεις τους. Οι εργοδότες τους απαιτούν όχι μόνο την ικανότητα αναζήτησης και αγορών πολλών τοποθεσιών, αλλά και την πρόσβαση σε αξιόπιστα, αξιόπιστα και ενημερωμένα δεδομένα για συνεκτικά δρομολόγια, υπεύθυνες αναφορές και φροντίδα”, δήλωσε ο Thane Jackson, αντιπρόεδρος, στο BCD Travel.
Η πιστοποίηση NDS Level 3 του SAber είναι ένα πολύ θετικό βήμα προς την επίτευξη αυτών των σημαντικών στόχων”.

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμμετάσχουμε στο πρόγραμμα Sabre, συνεργαζόμενοι ενεργά με πρακτορεία και αεροπορικές εταιρείες για να προωθήσουμε τόσο το όραμα όσο και την πραγματικότητα της NDC”, δήλωσε ο Kalle Immonen, επικεφαλής της διανομής και προστασίας των εσόδων του Finnair.
Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη δυνατότητα της Finnair να διανέμει νέες προσφορές λιανικής σε ένα ευρύτερο παγκόσμιο κοινό με εξαιρετικά ελκυστικό και αποτελεσματικό τρόπο. Συλλογικά θα προχωρήσουμε προς την υψηλότερη κλίμακα υιοθεσίας και αξίας για όλους τους εμπλεκόμενους. ”

“Η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και η επιλογή των πελατών είναι από καιρό οι στόχοι της Singapore Airlines”, δήλωσε ο Campbell Wilson, ανώτερος αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Singapore Airlines.
Το NDC μας δίνει την ευκαιρία να επεκτείνουμε αυτές τις αξίες πέρα ​​από τα παραδοσιακά μας σημεία επαφής, οπότε είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμμετάσχουμε στο πρόγραμμα Saber Beyond NDC για να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη πρακτικών και κλιμακωτών λύσεων για τη βιομηχανία”.

“Οι CTM είναι ευτυχείς να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή όλων των συνεργατικών συνεργασιών και η Saber είναι ένας μεγάλος παγκόσμιος συνεργάτης μας”, δήλωσε ο Jamie Pherous, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Corporate Travel Management (CTM).
Το όραμά μας παραμένει να προσφέρει το καλύτερο περιεχόμενο στον πελάτη μας και να παραμείνει εξίσου αποτελεσματικό για τις ομάδες μας να επικεντρωθούν στην υπηρεσία όσο το δυνατόν.”

Η Sabre θα διοργανώσει αύριο στις 18 Σεπτεμβρίου μια συμβουλευτική εκδήλωση πελατών στο Ντάλας, που θα φέρει σε επαφή δεκάδες εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών και πρακτορείων για έντονη συνεργασία τεχνικών δοκιμών, εργαστηρίων πελατών και ευθυγράμμισης σχετικά με τις ευκαιρίες εταιρικής σχέσης στις ομάδες εργασίας της βιομηχανίας.