Σύνταξη: tourismtoday.gr
Το Schiphol πληρώνει τις αεροπορικές εταιρείες για να μην πετούν, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί στα αεροπορικά χρονικά.
Με στόχο να μειώσει τον αριθμό επιβατών του τις επόμενες ημέρες το αεροδρόμιο του Άμστερνταμ προσφέρει μπόνους στις αεροπορικές εταιρείες 350 ευρώ για κάθε ταξιδιώτη ανά πτήση που θα ακυρωθεί.
Αυτή η προσωρινή λύση θα του κοστίσει πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα.
Σύμφωνα με το Schiphol -που βρίσκεται σε αδιέξοδο λόγω έλλειψης προσωπικού ελέγχου- το μπόνους είναι για να ενθαρρύνει τις αεροπορικές εταιρείες να λάβουν μέτρα πιο γρήγορα.
«Βλέπουμε ότι είναι δύσκολο για τις αεροπορικές εταιρείες να περιορίσουν τον αριθμό των επιβατών βραχυπρόθεσμα», τονίζει το αεροδρόμιο. Το μπόνους βοήθησε να «πειστούν» ορισμένες αεροπορικές εταιρείες.
Επιφυλακτικές στο μπόνους οι αεροπορικές εταιρείες
Ωστόσο οι αεροπορικές εταιρείες δεν είναι πολύ ενθουσιώδεις για το μπόνους, ανησυχώντας ότι τελικά θα το πληρώσουν οι ίδιες μέσω αυξημένων τιμών στο αεροδρόμιο.
Η BARIN, η ένωση βιομηχανίας για αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ολλανδία, είπε ότι οι αεροπορικές εταιρείες συμφώνησαν με «κάποια απροθυμία».
Υπενθυμίζεται ότι ο αερολιμένας κάλεσε τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν τους επιβάτες που αναχωρούν κατά άλλο 18% μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου, λόγω έλλειψης προσωπικού ελέγχου.
Αυτό σημαίνει πάνω από 9.000 λιγότεροι επιβάτες την ημέρα, ποσοστό πάνω από το ανώτατο όριο που είχε ανακοινωθεί των 69.500 αναχωρούντων επιβατών ημερησίως.
Αναμένονται ουρές την επόμενη εβδομάδα
Ο συντονιστής slot είπε την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου ότι οι αεροπορικές εταιρείες χρειάζονται χρόνο για να καταλάβουν πώς να μειώσουν τον αριθμό των επιβατών τους. Έτσι, αναμένονται μεγάλες ουρές για τις επόμενες μέρες.
Το προσωρινό οικονομικό κίνητρο «θα ισχύει μέχρι να γίνουν ορατά τα αποτελέσματα της ανακοινωθείσας μείωσης».
«Έγινε σαφές ότι οι μαύρες μέρες έρχονταν ξανά στο Schiphol. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεσμευτήκαμε στο μπόνους», δήλωσε ο Marnix Fruitema, πρόεδρος της BARIN, επισημαίνοντας ότι δεν πρόκειται για διαρθρωτική λύση.