Οι Βρετανοί ταξιδιώτες γίνονται πιο αυθόρμητοι με τα σχέδια των διακοπών τους κάνοντας κράτηση για ταξίδια της τελευταίας στιγμής και «αφήνοντας τη μοίρα να αποφασίσει» τον προορισμό τους για απόδραση.

Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε νέα έρευνα από την Royal Caribbean International.

Ειδικότερα, το 66% όσων χρησιμοποιούν το TikTok δήλωσαν ότι είτε έχουν είτε θα άφηναν την πλατφόρμα να επιλέξει τον επόμενο προορισμό διακοπών για αυτούς.

Τα ευρήματα της έρευνας ακολουθούν μια πρόσφατη τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου ένα φίλτρο TikTok δημιουργεί έναν τυχαίο προορισμό στον οποίο θα ταξιδέψει ο χρήστης, παίρνοντας την απόφαση από τα χέρια του.

Όσον αφορά στις διακοπές της τελευταίας στιγμής, το 46% όσων αισθάνονται αυθόρμητα συμφώνησαν ότι η κρουαζιέρα ήταν μια καλή επιλογή και το 25% δήλωσε ότι ήθελε να επισκεφτεί πολλούς προορισμούς σε ένα ταξίδι.

Στην πραγματικότητα, η τρέχουσα επιθυμία να «μαζέψουν και να φύγουν» είναι τόσο ισχυρή. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι μόνο το 6% των ανθρώπων δεν θα πήγαιναν σε έναν προορισμό διακοπών που είχε επιλεγεί τυχαία.

Με ποιον θέλουν να ταξιδέψουν

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι οι Βρετανοί θέλουν να ταξιδεύουν με τον σύντροφό τους (47%), να επιλέγουν ταξίδια μικρής απόστασης (36%) και να ταξιδεύουν με παιδιά (35%).