Σύνταξη: tourismtoday.gr

To Trip.com Group είναι το πρώτο διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο που συνεργάζεται με το Hopper για τη χρήση των προϊόντων Cloud σε κρατήσεις στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.

Στις αρχές του 2022, η λειτουργία “πάγωμα τιμών” του Hopper θα ενεργοποιηθεί, στις κρατήσεις πτήσεων.
Αρχικά για χρήστες στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Και αφορά κρατήσεις στο Trip.com εντός εφαρμογής, σε πρόγραμμα περιήγησης για κινητά και σε επιτραπέζιους υπολογιστές.

«Καθώς τα διεθνή σύνορα συνεχίζουν να ανοίγουν, θα δούμε τις τιμές να αυξάνονται για να ανταποκρίνονται στη ζήτηση, λέει ο Yudong Tan, Διευθύνων Σύμβουλος στον όμιλο Trip.com.

Αναζητούμε συνεχώς τρόπους για να προσφέρουμε οφέλη στους ταξιδιώτες.
Με αυτή τη νέα λειτουργία παγώματος τιμών, δίνουμε στους πελάτες μας περισσότερους τρόπους για να εξοικονομήσουν χρήματα».

Οι χρήστες του Trip.com θα μπορούν να πληρώσουν ένα τέλος για να παγώσουν την τιμή της πτήσης για έως και 14 ημέρες πριν την κράτηση.

Εάν η τιμή ανεβαίνει, το Hopper καλύπτει τη διαφορά μέχρι ένα καθορισμένο ποσό. Εάν η τιμή μειωθεί, ο ταξιδιώτης πληρώνει τη νέα χαμηλότερη τιμή.

Η OTA MakeMyTrip με έδρα την Ινδία -η οποία ανήκει σχεδόν κατά το ήμισυ στον Όμιλο Trip.com- ανακοίνωσε παρόμοια συνεργασία. Επίσης πελάτες του Hopper Cloud είναι το Kayak, το Amadeus και το Capital One.