Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Trip.com ήταν το πρώτο διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο που ενσωμάτωσε την τεχνητή νοημοσύνη στην εφαρμογή του με το ντεμπούτο του chatbot. Το Νοέμβριο του 2023 το Trip.com αποκάλυψε τον πιο ισχυρό βοηθό προγραμματισμού ταξιδιού με τεχνητή νοημοσύνη TripGenie.

Στόχος είναι να χρησιμοποιήσει τον εικονικό βοηθό για να δημιουργήσει ένα «τέλειο ταξίδι για έναν καλύτερο κόσμο».

Το TripGenie βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη κάνοντας τη διαδικασία σχεδιασμού ταξιδιού για τους πελάτες απρόσκοπτη, φιλική προς το χρήστη και ελκυστική. Επηρεάζει τη συνολική στρατηγική, βοηθά την εταιρεία να κατανοήσει καλύτερα τους ταξιδιώτες και να βελτιώσει τις υπηρεσίες.

Ο βοηθός AI έτυχε θετικής υποδοχής από πελάτες και ειδικούς στα ταξίδια ξεπερνώντας τα άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Το TripGenie μπορεί πλέον να υποστηρίξει εισαγωγή κειμένου στα Αγγλικά, Παραδοσιακά και Απλοποιημένα Κινέζικα, Κορεάτικα και Ιαπωνικά, καθώς και φωνητικές εντολές στα Αγγλικά, Καντονέζικα, Μανδαρινικά, Κορεάτικα και Ιαπωνικά. Στο μέλλον, υπάρχουν σχέδια να επιτραπεί μια δυνατότητα κοινής χρήσης και πρόσθετες επιλογές.

Για ταξιδιώτες που αναζητούν εμπνεύσεις και δημοφιλείς επιλογές, οι επιμελημένες λίστες με ενισχυμένη τεχνητή νοημοσύνη που διατίθενται στις πλατφόρμες Trip.com – “Trip.Trends”, “Trip.Best” και “Trip.Deals” – παρέχουν προσαρμοσμένες προτάσεις.

Κάθε λίστα εστιάζει σε διαφορετική ομάδα καταναλωτών και θέση στην αγορά, καλύπτοντας τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των χρηστών, καταγράφοντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τις πιο πρόσφατες ταξιδιωτικές τάσεις, τιμές και ξενοδοχεία, πτήσεις και αξιοθέατα κορυφαίας κατάταξης. Αυτή η στρατηγική ανοίγει επίσης νέους δρόμους για τους συνεργάτες στον ταξιδιωτικό τομέα να αναδείξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο κοινό.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι ταξιδιωτικές λίστες προτάσεων που έχουν επιμεληθεί η τεχνητή νοημοσύνη στο Trip.com έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικές, με αποτέλεσμα αύξηση 20% στην επισκεψιμότητα και αύξηση 10% στις κρατήσεις για περισσότερους από 1.500 συνεργάτες ξενοδοχείων.
Αυτή η επιτυχία δείχνει επίσης ότι αυτές οι λίστες είναι αξιόπιστες και εκτιμώνται από τους ταξιδιώτες στην αναζήτηση τους για συστάσεις.

Αυτό που ολοκληρώνει το ταξίδι των καταναλωτών είναι η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και την έγκαιρη ταξιδιωτική υποστήριξη.
Η επιτυχία της ενσωμάτωσης AI στο Trip.com είναι εμφανής στα εντυπωσιακά αποτελέσματα. Οι πελάτες του Trip.com μπορούν να λύσουν γρήγορα πάνω από το 75% των αιτημάτων που σχετίζονται με ξενοδοχεία και πτήσεις μέσω AI chatbot, χωρίς να μιλήσουν με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών