Το Tripadvisor κυκλοφόρησε τα ευρήματα μιας νέας έρευνας που βασίζεται στη μοναδική εικόνα της πλατφόρμας για τη μετατόπιση των τάσεων των ταξιδιωτών.
Αποκαλύπτοντας το πώς οι καταναλωτές σκοπεύουν να ταξιδέψουν το 2021 και τι αντίκτυπο είχε η συνεχιζόμενη πανδημία στις συνήθειες του ταξιδιού τους.
Η μελέτη, η ανέλυσε δεδομένα αναζήτησης. Καθώς και το συναίσθημα των ταξιδιωτών σε έξι μεγάλες αγορές.
Σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες, Αυστραλία, Ιταλία, Ιαπωνία και Σιγκαπούρη.
Αποκάλυψε την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Και ότι θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Παρά τους περιορισμούς στα διεθνή ταξίδια που ισχύουν σήμερα σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η έρευνα του Tripadvisor δείχνει ότι την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου το 85% των χρηστών ξενοδοχείων από τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο σχεδιάζουν διεθνή ταξίδια για αργότερα το 2021.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η πλειονότητα των “κλικ” σε ξενοδοχεία στο Tripadvisor έχουν ήδη μεταφερθεί σε διεθνείς προορισμούς για ταξίδια που πραγματοποιούνται από τον Μάιο του 2021 και μετά.
Σε αντίθεση με τους εγχώριους προορισμούς, οι οποίοι είχαν κυριαρχήσει στην αναλογία των “κλικ” ξενοδοχείων σε όλο το 2020.
Οι πέντε τάσεις στα ταξίδια 2021
1. Οι ταξιδιώτες σκοπεύουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό το δεύτερο εξάμηνο του έτους, αλλά δεν θα περιμένουν να κάνουν σχέδια
- Σχεδόν οι μισοί (47%) όλων των ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν παγκοσμίως λένε ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν διεθνώς το 2021. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε πάνω από τους μισούς (58%) των ερωτηθέντων.
- Από τα έξι έθνη που ρωτήθηκαν οι Βρετανοί παραθεριστές είναι πιθανότερο να έχουν ήδη κάνει κράτηση για ταξίδι το 2021 στο εξωτερικό. Ένας στους έξι (16%) το έχει ήδη κάνει, σε σύγκριση με έναν παγκόσμιο μέσο όρο ενός στους δέκα (11%) ερωτηθέντες.
- Την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου, το 85% των χρηστών του ξενοδοχείου στο Tripadvisor στο Ηνωμένο Βασίλειο σχεδίαζαν διεθνή διαλείμματα για αργότερα φέτος. Από τις δεκαπέντε χώρες που αναλύθηκαν, μόνο η Γερμανία είχε ένα μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών που κάνουν κλικ για κράτηση διεθνών ξενοδοχείων εκείνη την εβδομάδα.
2. Οι εμβολιασμοί αλλάζουν το παιχνίδι αλλαγής στην εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών
- Η ευρεία διάδοση ενός εμβολίου δεν θα επηρεάσει απλώς την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών. Αλλά θα επηρεάσει σημαντικά το πού είναι διατεθειμένοι να ταξιδέψουν και οι ταξιδιώτες αναψυχής.
- Σε παγκόσμιο επίπεδο, περισσότερα από τα τρία τέταρτα (77%) των ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν δηλώνουν ότι θα είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν διεθνώς εάν λάβουν το εμβόλιο, αυξάνοντας το 86% για ταξίδια στο εσωτερικό.
- Στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχεδόν το ένα τρίτο (29%) των ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν δηλώνουν ότι είναι πολύ πιο πιθανό να κάνουν διεθνές ταξίδι το 2021 μόλις λάβουν το εμβόλιο.
- Πάνω από το ένα τέταρτο (26%) των ερωτηθέντων παγκοσμίως λένε ότι θα ταξιδέψουν μόνο σε προορισμούς που απαιτούν εμβολιασμό. Με τους Αυστραλούς (32%) και τους Αμερικανούς (30%) να είναι πιο πιθανό να επιλέξουν προορισμούς που έχουν θιοθετήσει μέτρο ασφαλείας (σε σύγκριση με το 23% των Βρετανών).
3. Τα εγχώρια ταξίδια παραμένουν ψηλά στη λίστα επιθυμιών των ταξιδιωτών για το 2021
- Ενώ ο διεθνής τουρισμός φαίνεται να παίρνει ώθηση φέτος μετά το κλείσιμο για μεγάλο μέρος του 2020, τα εγχώρια ταξίδια δεν πρόκειται να μείνουν πίσω το 2021. Την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου, σχεδόν το 70% των χρηστών ξενοδοχείου στο Tripadvisor αφορούσε μελλοντικών εσωτερικών ταξιδιών.
Από τον Μάιο έως τον Αύγουστο υψηλή είναι η ζήτηση για εσωτερικά ταξίδια. - Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα τρία τέταρτα (74%) των ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν σκοπεύουν να κάνουν τουλάχιστον ένα ταξίδι εσωτερικού αναψυχής κατά τη διάρκεια του 2021. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η εικόνα είναι παρόμοια, στο 73% σχεδιάζει ένα ταξίδι εσωτερικού.
- Τα καλά νέα για τους προορισμούς και τις τουριστικές επιχειρήσεις που θέλουν να προσελκύσουν εγχώριους ταξιδιώτες είναι ότι σχεδόν τα δύο τρίτα (59%) εκείνων που σχεδιάζουν εγχώριες διακοπές το 2021 δεν έχουν κάνει ακόμη κράτηση. Οπότε υπάρχει ακόμα η ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να καλύψουν αυτήν τη ζήτηση.
4. Η χαρά του προγραμματισμού των διακοπών θα είναι ισχυρότερη από ποτέ, καθώς οι ταξιδιώτες περνούν περισσότερο χρόνο ερευνώντας για ταξίδια
- Με τα ταξίδια να έχουν διαλυθεί από τις αρχές του 2020, πολλοί άνθρωποι ονειρεύονταν τις επόμενες μεγάλες διακοπές τους για πάνω από δέκα μήνες. Οπότε δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες είναι σίγουροι πως θα κάνουν μεγάλες διακοπές.
- Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα τρία τέταρτα (74%) των ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν λένε ότι θα περάσουν περισσότερο χρόνο επιλέγοντας έναν προορισμό φέτος.
- Από τους ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου που ρωτήθηκαν, τα δύο τρίτα (67%) θα αφιερώσουν περισσότερο χρόνο επιλέγοντας τη διαμονή τους, το 62% θα αφιερώσει περισσότερο χρόνο διαβάζοντας κριτικές και το 60% θα αφιερώσει περισσότερο χρόνο για να βρουν πράγματα να κάνουν.
5. Οι καταναλωτές περιμένουν να δειπνήσουν ξανά σε εστιατόριο, αλλά το delivery, θα μείνει
- Καθώς το δείπνο σε άτομα ήταν περιορισμένο σε πολλές χώρες κατά τη διάρκεια του 2020, η επιτυχία των υπηρεσιών delivery φαγητού αυξήθηκε, καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να ικανοποιήσουν την όρεξη τους.
Μπορεί οι καταναλωτές να περιμένουν με ανυπομονησία να ανοίξουν τα εστιατόρια, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα μείωση της ζήτησης για delivery. - Σχεδόν οι μισοί (47%) των ερωτηθέντων παγκοσμίως, και το 49% των Βρετανών, λένε ότι σκοπεύουν να δειπνήσουν σε εστιατόρια πιο συχνά το 2021 από ότι το 2020.
Και το ένα τέταρτο των παγκόσμιων ερωτηθέντων (27%) και το 22% των Βρετανών, λένε ότι σκοπεύουν να παραγγείλουν περισσότερα γεύματα σε πακέτο φέτος.