Κυνήγι θησαυρού που ενώνει ψηφιακά τα καταστήματα της Κηφισιάς με τους καταναλωτές δημιούργησε το Trust and Use.
Πρόκειται για την καμπάνια ” Easter Eggs Hunting ” που περιλαμβάνει, εβδομήντα ένα διαφορετικούς διαγωνισμούς από εβδομήντα ένα διαφορετικά καταστήματα με εβδομήντα ένα διαφορετικά δώρα για τους νικητές, στην αγορά Κηφισιάς.
Επισημαίνεται ότι η εν λόγω ψηφιακή καμπάνια δημιουργεί για πρώτη φορά βίντεο από βιτρίνες που αναρτώνται στο διαδίκτυο με σκοπό να αναδειχθούν τα φυσικά καταστήματα και να προσελκύσουν κόσμο σε αυτά.
Στην κάθε μια βιτρίνα από τα συμμετέχοντα καταστήματα έχουν “κρυφτεί” πασχαλινά αβγά στα οποία αναγράφεται ένας μοναδικός αριθμός.
Στο πλαίσιο αυτό οι καταναλωτές κάνουν τη βόλτα τους στα καταστήματα της Κηφισιάς, της Νέας Ερυθραίας και της Νέας Κηφισιάς και συμμετέχουν στο μεγαλύτερο κυνήγι πασχαλινών αβγών που έγινε ποτέ, σε Δήμο.
Μόλις τα βρουν, καταχωρούν τον αριθμό που αναγράφεται, στο ειδικό πεδίο του κάθε διαγωνισμού στο www.trustanduse.com, που έχει δημιουργήσει το εκάστοτε κατάστημα.
Επιπροσθέτως, οι καταναλωτές μπορούν να συμμετέχουν σε όσους διαγωνισμούς επιθυμούν ή και σε όλους.