Σύνταξη: tourismtoday.gr

Από αυτό τον μήνα, το visitBerlin αρχίζει να αναπτύσσει τη δική του βάση δεδομένων έξυπνου τουρισμού για το Βερολίνο.

Ο στόχος είναι να αποθηκευτούν και να ενοποιηθούν σε έναν ψηφιακό κόμβο δεδομένων όλες οι τουριστικές πληροφορίες της πόλης, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μία ποικιλία εφαρμογών
Οι πληροφορίες θα αφορούν ξενοδοχεία, αξιοθέατα, μουσεία, αξιοθέατα, εστιατόρια και εκδηλώσεις.

Από την έξυπνη βάση δεδομένων, δεν θα επωφεληθούν μόνο οι τουριστικοί πάροχοι της πόλης.

Η σύγχρονη τεχνολογία θα επιτρέψει επίσης στους επισκέπτες να έχουν πρόσβαση στις πιο πρόσφατες πληροφορίες μέσω διαφόρων καναλιών.
Το visitBerlin σχεδιάζει να ολοκληρώσει την ανάπτυξη της πρώτης φάσης του έργου, μέχρι τα τέλη του 2022.

«Η ψηφιοποίηση επηρεάζει όλες τις βιομηχανίες σήμερα και, φυσικά, και τον τουρισμό, λέει ο Michael Biel , Υφυπουργός του Τμήματος Οικονομικών, Ενέργειας και Δημοσίων Επιχειρήσεων της Γερουσίας.

Το νέο DataHub είναι μια επακόλουθη απόφαση να καταστήσει το ευρύ φάσμα πληροφοριών για τον τουρισμό του Βερολίνου κεντρικά χρησιμοποιήσιμο για όλους.

Αναπτύσσοντας έναν κόμβο για ειδικές γνώσεις τουρισμού για το Βερολίνο, βοηθούν τη βιομηχανία να τοποθετηθεί για το μέλλον και να καλύψει τις ανάγκες των Βερολινέζων και των επισκεπτών».

Άλλα εξωτερικά συστήματα θα ενσωματωθούν στη δεύτερη φάση του έργου το 2023.

Ο νέος κόμβος δεδομένων αναμένεται να θέσει τις βάσεις για περαιτέρω έξυπνες εφαρμογές, όπως για υπηρεσίες που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη.
Εξατομικευμένες συμβουλές εκδηλώσεων για τον επισκέπτη μπορεί να είναι δυνατές μαζί με προσαρμοσμένα ταξιδιωτικά προϊόντα.