Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδίων και Τουρισμού (WTTC) κυκλοφόρησε την πρώτη διεθνή σφραγίδα ασφάλειας και υγιεινής στον κόσμο “Safe Travels”.
Η ειδικά σχεδιασμένη σφραγίδα θα επιτρέψει στους ταξιδιώτες να αναγνωρίσουν κυβερνήσεις και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο που έχουν υιοθετήσει παγκόσμια τυποποιημένα πρωτόκολλα υγιεινής “Safe Travels”, έτσι ώστε οι καταναλωτές να έχουν ασφαλή ταξίδια.
Η κίνηση ορόσημο του WTTC ο οποίος αντιπροσωπεύει τον παγκόσμιο ιδιωτικό τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού, έχει την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO).
Οι επιλέξιμες επιχειρήσεις, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, αεροπορικές εταιρείες, κρουαζιερόπλοια, ταξιδιωτικοί πράκτορες, εστιατόρια, υπαίθριες αγορές, μεταφορές και αεροδρόμια, θα μπορούν να χρησιμοποιούν τη σφραγίδα μόλις εφαρμόσουν τα πρωτόκολλα υγιεινής, που περιγράφονται από το WTTC.
Οι προορισμοί θα βοηθήσουν στην διανομή της σφραγίδας έγκρισης σε τοπικούς προμηθευτές.
Η έναρξη παγκόσμιων πρωτοκόλλων για την ενίσχυση του τουριστικού τομέα έχει αγκαλιαστεί από περισσότερους από 200 διευθύνοντες συμβούλους, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τις μεγαλύτερες τουριστικές ομάδες του κόσμου.
Trip.com και Expedia υποστηρίζουν την πρωτοβουλία του WTTC να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες και να επαναφέρει την εμπιστοσύνη στα ταξίδια.
“Safe Travels” για ταχύτερη ανάκαμψη στα ταξίδια
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Σαουδική Αραβία, η οποία είναι πρόεδρος του τουριστικού ομίλου G20, καθώς και δημοφιλείς προορισμοί όπως το Κανκούν, ένας από τους μεγαλύτερους προορισμούς στον κόσμο, η Πορτογαλία μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες χώρες στην Ευρώπη και πόλεις όπως η Βαρκελώνη και η Σεβίλλη συγκαταλέγονται μεταξύ των πρώτων προορισμών που υποστηρίζουν τη σφραγίδα και εφαρμόζουν πρωτόκολλα παγκόσμιων προτύπων για ταχύτερη ανάκαμψη”, δήλωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος WTTC Γκλόρια Γκεβάρα.
Την περασμένη εβδομάδα, το WTTC κυκλοφόρησε την πρώτη σειρά νέων παγκόσμιων μέτρων που ήταν μέρος των πρωτοκόλλων “Safe Travels”.
Στόχο έχουν την ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών και την ενθάρρυνση για την αποκατάσταση του παγκόσμιου ταξιδιωτικού τομέα.