Τρεις διακρίσεις απέσπασε η ελίν στην τελετή απονομής των φετινών Loyalty Awards, ενός θεσμού που αναδεικνύει την επιχειρηματική αριστεία και την καινοτομία μέσα από «προγράμματα επιβράβευσης» που κέρδισαν τις εντυπώσεις του κοινού.
Η εταιρία βραβεύτηκε για το πρωτοποριακό πρόγραμμά της, «ελίν up επιβράβευση», το οποίο επιβραβεύει τους καταναλωτές για κάθε αγορά τους στα πρατήρια του δικτύου της.
Συγκεκριμένα, η ελίν έλαβε:
· Silver βραβείο στην κατηγορία Best in Omnichannel, σε αναγνώριση της αποτελεσματικότητας του προγράμματός της στην υλοποίηση 360° πρακτικών, προσφέροντας στους πελάτες της τη δυνατότητα ηλεκτρονικής αγοράς καυσίμου εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια, αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες mobile τεχνολογίες.
· Bronze βραβείο στην κατηγορία Best in Energy, ως εταιρία που δραστηριοποιείται στον χώρο της ενέργειας.
· Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Initiative During Crisis, ως απόδειξη των επιτυχημένων πρακτικών που εφάρμοσε κατά την περίοδο του COVID-19, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών της και προσφέροντας τη δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών και στην αγορά καυσίμου.
Μέσω ενός σύγχρονου, δυναμικού και εύχρηστου mobile app, το οποίο αναβαθμίζει την εμπειρία του χρήστη, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα αγοράς καυσίμου απευθείας από το κινητό τους κερδίζοντας συγχρόνως πόντους προς εξαργύρωση. Μέσω του app, μεταξύ άλλων, ενημερώνονται για τους διαθέσιμους πόντους τους, πραγματοποιούν εξαργυρώσεις σε δώρα ή δωροεπιταγές και συμμετέχουν σε διαγωνισμούς και κληρώσεις.
Η Αθηνά Αντύπα, Δ/ντρια Marketing, δήλωσε:
«Οι βραβεύσεις αυτές αποτελούν αναγνώριση των προσπαθειών μας να παρέχουμε τη βέλτιστη εμπειρία καταναλωτή, μέσα από το σύγχρονο πρόγραμμα, «ελίν up επιβράβευση», το οποίο ξεχώρισε ανάμεσα σε ένα πλήθος ανταγωνιστικών προγραμμάτων επιβράβευσης. Συνεχίζουμε να πορευόμαστε με γνώμονα την ικανοποίηση του καταναλωτή, όπως κάνουμε διαχρονικά, εδώ και 70 χρόνια.»