Το ξέσπασμα του COVID-19 είχε βαθύ αντίκτυπο στον ξενοδοχειακό κλάδο. Τα ποσοστά πληρότητας έχουν πέσει κατακόρυφα και πολλά ξενοδοχεία έχουν κλείσει προσωρινά τις πόρτες τους.

Καθώς τα πράγματα επανέρχονται σταδιακά στο φυσιολογικό, οι ξενοδόχοι πρέπει να βρουν τρόπους να επιβεβαιώσουν ξανά την παρουσία τους στο διαδίκτυο και να προσελκύσουν επισκέπτες πίσω στις ιδιοκτησίες τους. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων για να ενισχύσουν τις αλυσίδες ξενοδοχείων τους στο διαδίκτυο μετά το χτύπημα του Covid 19.

Εργαστείτε στον ιστότοπο της επιχείρησής σας

Ο ιστότοπος της επιχείρησής σας είναι ένα από τα πιο κρίσιμα εργαλεία στο οπλοστάσιό σας κατά το μάρκετινγκ της αλυσίδας ξενοδοχείων σας. Ένας ιστότοπος διασφαλίζει ότι οι πιθανοί επισκέπτες μπορούν να σας βρουν στο διαδίκτυο και να μάθουν περισσότερα για τα ακίνητά σας. Επιπλέον, ένας ιστότοπος ενισχύει την αξιοπιστία της επιχείρησής σας και μπορεί να σας βοηθήσει να κατατάξετε υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι ενημερωμένος, ξεκινήστε με την προϋπόθεση ότι όλο το περιεχόμενό σας είναι ακριβές και ενημερωμένο. Εάν έχετε ξεπερασμένες πληροφορίες ή ανακριβείς περιγραφές, οι πιθανοί επισκέπτες θα απογοητευτούν γρήγορα και μπορεί να μετακομίσουν σε άλλο κατάλυμα.

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να βελτιώσετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Μια φρέσκια, μοντέρνα εμφάνιση θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να δείξετε στους πιθανούς επισκέπτες ότι συμβαδίζετε με την εποχή. Το πιο σημαντικό, βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για κινητές συσκευές. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα smartphone και τα tablet τους για να περιηγηθούν στο Διαδίκτυο, οι αποκριτικοί ιστότοποι μπορούν να προβληθούν καλύτερα μέσω μιας μικρότερης οθόνης.

Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να είστε ειδικός για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο για μικρές επιχειρήσεις και με τη διαθεσιμότητα εύχρηστων εργαλείων δημιουργίας ιστότοπων όπως το Wix, είναι πλέον λιγότερο αυστηρή διαδικασία για να αποκτήσετε παρουσία στο διαδίκτυο.

Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προς όφελός σας

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ισχυρό εργαλείο που σας βοηθά να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να συνδεθείτε με πιθανούς επισκέπτες. Η τακτική δημοσίευση ελκυστικού περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιστούς θαυμαστές που ενδιαφέρονται για την αλυσίδα ξενοδοχείων σας.

Όταν δημιουργείτε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εστιάστε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Είναι καλύτερο να δημοσιεύετε μερικές καλογραμμένες, ενημερωτικές ή διασκεδαστικές αναρτήσεις κάθε εβδομάδα παρά να βομβαρδίζετε τους ακολούθους σας με πολλές αναρτήσεις χαμηλής ποιότητας κάθε μέρα. Επιπλέον, φροντίστε να χρησιμοποιείτε ελκυστικά γραφικά όποτε είναι δυνατόν. Οι αναρτήσεις με φωτογραφίες ή βίντεο τείνουν να έχουν πολύ καλύτερη απόδοση από αυτές χωρίς.

Επενδύστε σε μια εφαρμογή

Μια εφαρμογή μπορεί να είναι ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο για κάθε επιχείρηση, αλλά είναι ακόμη πιο επωφελής για τις αλυσίδες ξενοδοχείων. Μια καλά σχεδιασμένη εφαρμογή μπορεί να σας βοηθήσει να συνδεθείτε με τους επισκέπτες, να προωθήσετε τα δωμάτια και τις ανέσεις του ξενοδοχείου και να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών.

Όταν δημιουργείτε μια εφαρμογή για την αλυσίδα ξενοδοχείων σας, εστιάστε στο να την κάνετε φιλική προς τον χρήστη και γεμάτη με πολύτιμα χαρακτηριστικά. Οι πιθανοί επισκέπτες θα πρέπει να μπορούν να πλοηγούνται διαισθητικά στην εφαρμογή και να βρίσκουν τις πληροφορίες που αναζητούν. Επιπλέον, η εφαρμογή σας θα πρέπει να προσφέρει λειτουργίες που θα βελτιώσουν την εμπειρία του επισκέπτη, όπως τη δυνατότητα κράτησης δωματίων ή προβολής μενού εστιατορίων.

Δημιουργήστε ένα Blog

Ένα ιστολόγιο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιράζεστε συναρπαστικό περιεχόμενο με πιθανούς επισκέπτες και να ενισχύσετε την online παρουσία του ξενοδοχείου σας. Όταν δημιουργείτε αναρτήσεις ιστολογίου, εστιάστε σε θέματα που θα ενδιαφέρουν το κοινό-στόχο σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να γράψετε για ταξιδιωτικές συμβουλές, τοπικά αξιοθέατα ή την ιστορία της αλυσίδας ξενοδοχείων σας.

Εκτός από το ενημερωτικό και ελκυστικό περιεχόμενο, βεβαιωθείτε ότι το ιστολόγιό σας είναι καλά σχεδιασμένο και χωρίς πρόκληση για την πλοήγηση. Οι πιθανοί επισκέπτες θα πρέπει να μπορούν να βρίσκουν γρήγορα τις πληροφορίες που αναζητούν. Επιπλέον, γραφικά όπως φωτογραφίες και βίντεο μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου σας πιο ελκυστικές.

Δημιουργήστε βίντεο YouTube

Το YouTube είναι μια ισχυρή πλατφόρμα που μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να συνδεθείτε με πιθανούς επισκέπτες. Η τακτική δημοσίευση συναρπαστικών βίντεο μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε πιστούς θαυμαστές που ενδιαφέρονται για την αλυσίδα ξενοδοχείων σας.

Κατά τη δημιουργία βίντεο YouTube, εστιάστε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Είναι καλύτερο να δημοσιεύετε μερικά καλά σενάρια, ενημερωτικά ή διασκεδαστικά βίντεο κάθε εβδομάδα παρά να βομβαρδίζετε τους συνδρομητές σας με πολλά βίντεο χαμηλής ποιότητας κάθε μέρα. Επιπλέον, φροντίστε να χρησιμοποιείτε ελκυστικά γραφικά όποτε είναι δυνατόν. Τα βίντεο με εικόνες και γραφικά υψηλής ποιότητας τείνουν να έχουν πολύ καλύτερη απόδοση από αυτά χωρίς. Ακολουθούν μερικές ιδέες για τύπους βίντεο που μπορείτε να δημοσιεύσετε στο YouTube:

Εικονικές περιηγήσεις στα δωμάτια του ξενοδοχείου σας, στους κοινόχρηστους χώρους και στα τοπικά αξιοθέατα

Βίντεο σχετικά με επερχόμενες εκδηλώσεις ή προσφορές
Συνεντεύξεις με μέλη του προσωπικού του ξενοδοχείου σας
Βίντεο με οδηγίες σχετικά με ταξιδιωτικές συμβουλές ή τοπικά αξιοθέατα
Μόχλευση Influencer Marketing

Το Influencer Marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο που σας βοηθά να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να συνδεθείτε με πιθανούς επισκέπτες. Η συνεργασία με παράγοντες επιρροής με μεγάλους ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να σας βοηθήσει να προωθήσετε την αλυσίδα ξενοδοχείων σας και να συνδεθείτε με πιθανούς επισκέπτες.

Όταν επιλέγετε influencers για να συνεργαστείτε, επιλέξτε αυτούς που ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας και έχουν σχετικό κοινό. Για παράδειγμα, αν στοχεύατε οικογένειες, θα θέλατε να συνεργαστείτε με έναν influencer που έχει πολλούς ακόλουθους γονείς. Επιπλέον, φροντίστε να διαπραγματευτείτε εκ των προτέρων τους όρους της συνεργασίας σας για να αποφύγετε τυχόν παρεξηγήσεις στο δρόμο.