Tη γενιά Generation Z έχει βάλει στο στόχαστρο η τουριστική βιομηχανία. Μετά τους millennials (γεννηθέντες από το 1946 έως 1965) και τους Generation X (1965-1980) και Υ (1980-2000) ήρθε πλέον η ώρα για μια νέα κατηγορία καταναλωτών.

Η Generation Z περιλαμβάνει τα άτομα που γεννήθηκαν μετά το 2000. Έχουν τις δικές τους επιθυμίες και τάσεις καταναλωτισμού.

Τα άτομα της Generation Z είναι οι νέοι στόχοι της τουριστικής βιομηχανίας. Μέχρι το 2020, θα αντιπροσωπεύουν το 40% των καταναλωτών, σύμφωνα με το Digital Think Tank Tank.

Χαρακτηριστικά

Πριν γίνουν καταναλωτές, η νέα γενιά Ζ έχουν ήδη επιρροές. Οι περισσότεροι από αυτούς εξακολουθούν να ζουν με τους γονείς τους που επηρεάζονται από τους νέους. Όταν πρόκειται για την επιλογή των διακοπών, έχουν μια ορισμένη αξία στη λήψη αποφάσεων.

Σχέση με τα ψηφιακά μέσα

Η σχέση των νέων με τον ψηφιακό κόσμο διαφέρει ριζικά από τους προκατόχους τους. Σε αντίθεση με τους Millenials, οι οποίοι μεγάλωσαν ανακαλύπτοντας κινητές συσκευές και m-commerce, η Generation Z μεγάλωσε με κινητά στα χέρια τους.

Η επιθυμία να ζήσουν έξω από τα συνηθισμένα είναι ένα τυπικό χαρακτηριστικό των νέων γενεών.

Προκειμένου να προσελκύσουν την προσοχή τους (μέσα σε περίπου 8 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το Digital Think Tank Tank), οι έμποροι πρέπει να είναι πάντα πιο πρωτοποριακοί και προσαρμοσμένοι στα χαρακτηριστικά της Generation Z.

Πλατφόρμες όπως το Snapchat, το Whisper, το YouTube ή το Instagram προσελκύουν ειδικά νεότερες γενιές.

Σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται το Facebook. Μάλιστα περίπου το 25% από αυτούς έχουν εγκαταλείψει αυτό το κοινωνικό δίκτυο από το 2014.

Έτσι, εναπόκειται στα εμπορικά σήματα να προσαρμοστούν στις νέες τάσεις των καταναλωτών και των ταξιδιωτών, προσφέροντάς τους ένα καινοτόμο περιεχόμενο.