Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Sabre θα «περιορίσει» τον αριθμό των προϊόντων και των υπηρεσιών στο χαρτοφυλάκιο των επιχειρηματικών της μονάδων.
Στόχος της είναι να επικεντρωθεί στο λιανικό εμπόριο και τη διανομή για ταξιδιωτικές μάρκες, όπως ανακοίνωσε.

Οι απώλειες μειώνονται σημαντικά και η εταιρεία παρουσίασε αύξηση εσόδων 58% το τρίτο τρίμηνο 2021. Από 278 εκατομμύρια δολάρια το 2020 σε 441 εκατομμύρια δολάρια την αντίστοιχη περίοδο φέτος.

Οι λειτουργικές ζημίες στη Saber έχουν μειωθεί από 233 εκατομμύρια δολάρια σε 157 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση.

Η απότομη άνοδος των εσόδων και η χαλάρωση της οικονομικής της κατάστασης συνέπεσαν με τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη σε ολόκληρο τον κλάδο.

Το προσαρμοσμένο EBITDA μειώθηκε από ζημία 124 εκατομμυρίων δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2020 σε ζημιά 55 εκατομμυρίων δολαρίων την ίδια περίοδο Ιουλίου έως Σεπτεμβρίου 2021.

  • Η μονάδα διανομής και φιλοξενίας αεροπορικών εταιρειών σημείωσε αύξηση εσόδων  65%. Έφτασε στα 390 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2021.
  • Οι υπηρεσίες φιλοξενίας αυξήθηκαν 23% στα 55 εκατομμύρια δολάρια από έτος σε έτος.

Παρά τις αυξήσεις εσόδων, οι παγκόσμιες κρατήσεις 54 εκατομμυρίων μέσω του συστήματος διανομής της Sabre είναι 62% χαμηλότερες από αυτές που καταγράφηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2019.

Οι επιβάτες έφτασαν τα 116 εκατομμύρια το τρίτο τρίμηνο. Αλλά εξακολουθούν να είναι 38% πιο κάτω σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.