Υπηρεσίες προβολής διαφήμισης και μάρκετινγκ για τον τουρισμό θα αποκτήσει ο Δήμαρχος Πάρου. Συγκεκριμένα, ανέθεσε τις εν λόγω υπηρεσίες στην εταιρεία “More Greece” με έδρα τη Μύκονο.
Ειδικότερα, σε συνεργασία με το Δήμο η εταιρεία θα έχει την ευθύνη για :
- Εισηγήσεις ή μελέτη ή διερεύνηση για ενέργειες ή δράσεις που αφορούν τους τομείς τουριστικού μάρκετινγκ και προβολής. Ειδικότερα:
- Εμπλουτισμός τουριστικού προϊόντος. Μελέτη πρόσθετων δυνατοτήτων που μπορεί να διαθέτει η περιοχή, ανάλογα με τη διεθνή ζήτηση.
- Δημιουργία ή/και συντήρηση “ταυτότητας” με ενιαιοποίηση του συνόλου των προσφερόμενων υπηρεσιών και αξιολόγηση υφιστάμενων και νέων αγορών.
Σχετικά με τους τομείς της προβολής και διαφήμισης, ο ανάδοχος θα έχει την ευθύνη για:
- Μεθοδολογία προσέγγισης αγορών: Προτάσεις σχετικά με τον τρόπο “επικοινωνίας” με το κοινό (ταξιδιωτικοί πράκτορες, δημοσιογράφοι, υποψήφιοι τουρίστες), με τρόπους εκτός της κλασικής διαφήμισης
- Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο διαφημιστικό υλικό (concept, branding, θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ).
- Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με την αναγκαιότητα ή μη χρήσης μεθόδων άμεσης προβολής.
Στον τομέα των δημοσίων σχέσεων, η ανάδοχος εταιρεία θα παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη στις ενέργειες του Δήμου.
Παράλληλα, θα διατυπώνει προτάσεις ή εισηγήσεις για την οργάνωση εκδηλώσεων, φιλοξενιών δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων.
Τέλος, η εταιρεία αναλαμβάνει τη σύνταξη ή έλεγχο κειμένων δημοσιότητας, όπως ομιλίες, άρθρα, δελτία Τύπου, κείμενα εντύπων και τη σύνταξη, αποστολή και προώθηση (follow up) Δελτίων Τύπου σε όλα ανεξαιρέτως τα ελληνικά Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης.
Το κόστος της υπηρεσίας ανέρχεται συνολικά στο ποσό των 12.385,12 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου Πάρου.