Άκρως θετικά είναι τα μηνύματα για τις διεθνείς αφίξεις στη χώρα μας. Ο εισερχόμενος τουρισμός παραμένει η «αχίλλειος πτέρνα» του ελληνικού τουρισμού και είναι αυτονόητο λόγω της αδυναμίας της πλειονότητας των Ελλήνων να κάνουν διακοπές ειδικά στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Λίγοι είναι αυτοί που έχουν να ξοδέψουν και όσοι μπόρεσαν να κάνουν έγκαιρα τον προγραμματισμό τους εξασφαλίζοντας καλές τιμές μετακίνησης και διαμονής.

Σύμφωνα με στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 είναι πρώτη στις αφίξεις με 12,1% αύξηση, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016. Ακολουθούν η Κρήτη με 11,7% και τα Δωδεκάνησα με 11,2%.

Όσον αφορά αναλυτικά στα νησιά, η Κέρκυρα το πρώτο εξάμηνο παρουσιάζει αύξηση 6,70%, το Άκτιο 21,10%, η Κεφαλονιά 9,20% και η Ζάκυνθος 19,20%. Και βέβαια τα περιθώρια αύξησης είναι ακόμη μεγαλύτερα, δεδομένου ότι αρκετές μονάδες δεν λειτουργούν κατά την τρέχουσα περίοδο λόγω ριζικής ανακαίνισης.

Έχοντας κατά νου αυτό καθώς και το γεγονός ότι το περσινό τελικό ποσοστό αύξησης της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων ήταν 13,2%, γνωρίζοντας επίσης ότι πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη προγραμματίσει πρόσθετες πτήσεις για το 2018, τότε προεξοφλείται μια σταθερή πλέον, ανοδική και διψήφια ετήσια άνοδος.

Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, Σπύρο Γαλιατσάτο «η συνεχής και σταθερή αύξηση στις αφίξεις σε όλα ανεξαιρέτως τα νησιά της Περιφέρειας είναι αποτέλεσμα σκληρής και κοπιώδους προσπάθειας τόσο στον τομέα της προβολής των νησιών, όσο και στις δημόσιες σχέσεις, οι οποίες προσλαμβάνουν προωθητικό χαρακτήρα, λόγω του κύρους και της συνέπειας της Περιφέρειας στις σχέσεις με τους συνεργάτες της (Υπουργείο Τουρισμού, γραφεία ΕΟΤ εσωτερικού και εξωτερικού, Πρεσβείες, ελληνικά Προξενεία, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων κλπ). Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων θα συνεχίσει να εργάζεται με στόχο τα αποτελέσματα αυτά να διαχυθούν όσο γίνεται περισσότερο στα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα, κυρίως δια μέσου των επενδύσεων, οι οποίες κινούνται έντονα σε όλα τα νησιά, αλλά και μέσω της βελτίωσης των εγκαταστάσεων των τουριστικών επιχειρήσεων και της παροχής υπηρεσιών».