Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στα 2,5 ευρώ από 2,8 ευρώ -που ισχύει σήμερα- θα ανέρχονται τα διόδια στην Αττική Οδό.
Αυτό προβλέπει η σύμβαση που παραδόθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ στους οκτώ υποψήφιους, οι οποίοι καλούνται να υποβάλλουν δεσμευτικές προσφορές για τη νέα 25ετή παραχώρηση της Αττικής Οδού.

Όπως τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής σχετικά με το κόστος των διοδίων στην Αττική Οδό, «από σήμερα ο διαγωνισμός για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού μπήκε στη δεύτερη φάση του.

Κατόπιν της τελικής απόφασης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών οι δεσμευτικές προσφορές των ενδιαφερομένων πρέπει να υποβληθούν λαμβάνοντας υπόψη διόδια 2,50 ευρώ ανά διέλευση, ενώ με βάση την τρέχουσα σύμβαση, που εκπνέει τον Οκτώβριο του 2024, προβλέπονται διόδια 2,80 ευρώ.

Η απόφαση της Κυβέρνησης για μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού στη νέα σύμβαση, όχι μόνο εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια αντιμετώπισης του κόστους διαβίωσης, αλλά κλείνει κι ένα κύκλο ανεδαφικών απόψεων περί κλιμακωτών διοδίων, χωρίς να υπάρχει συγκοινωνιακή μελέτη».

Οι οκτώ διεκδικητές της Αττικής Οδού

  • Abertis.
  • INC SpA (Gruppo Fininc), ιταλικός όμιλος.
  • Κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure.
  • Κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier.
  • Κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners
  • Κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie
  • Κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco.
  • Κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF.