Οι παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων συμβαίνουν ακόμα και την εποχή πανδημίας. Η Marriott International, ανακοίνωσε ότι έπεσε θύμα χάκερ και έχει ήδη στείλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με το περιστατικό σε πελάτες της.

Η αλυσίδα φιλοξενίας αναφέρει ότι η επίθεση πραγματοποιήθηκε μέσω λογισμικού τρίτου μέρους και ότι μπορεί να έχουν παραβιαστεί δεδομένα 5,2 εκατομμυρίων επισκεπτών.

“Στα τέλη Φεβρουαρίου του 2020, εντοπίσαμε υπογραμμίζει στην σελίδα της η Marriott International, ότι μπορεί να έχει αποκτηθεί πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία επισκεπτών μας. Πιστεύουμε ότι αυτή η δραστηριότητα ξεκίνησε στα μέσα Ιανουαρίου του 2020.

Παρόλο που η έρευνά μας συνεχίζεται, δεν έχουμε λόγο να πιστεύουμε ότι οι εμπλεκόμενες πληροφορίες περιλαμβάνουν τους κωδικούς πρόσβασης του λογαριασμού Marriott Bonvoy ή τους κωδικούς PIN, στοιχεία κάρτας πληρωμής, πληροφορίες διαβατηρίου, εθνικά αναγνωριστικά στοιχεία ή αριθμούς αδειών οδήγησης”.

Ποιες πληροφορίες ενδέχεται να έχουν παραβιαστεί

Σύμφωνα με την Marriott International “ενδέχεται να έχουν εμπλακεί οι ακόλουθες πληροφορίες”:

  • Στοιχεία επικοινωνίας (π.χ. όνομα, διεύθυνση αλληλογραφίας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αριθμός τηλεφώνου).
  • Πληροφορίες λογαριασμού πίστης (π.χ. αριθμός λογαριασμού και ισορροπία σημείων, αλλά όχι κωδικοί πρόσβασης).
  • Πρόσθετες προσωπικές λεπτομέρειες (π.χ. εταιρεία, φύλο και ημέρα γενεθλίων και μήνα).
  • Συμπράξεις και συνεργασίες (π.χ. συνδεδεμένα προγράμματα και αριθμοί αφοσίωσης σε αεροπορικές εταιρείες).
  • Προτιμήσεις (π.χ. προτιμήσεις διαμονής / δωματίου και προτίμηση γλώσσας).

Που μπορεί να πάρουν περισσότερες οι επισκέπτες

  • Ηνωμένες Πολιτείες / Καναδάς + 1-800-598-9655
  • Αυστραλία 1800280257
  • Γαλλία 0805540130
  • Γερμανία 08006644414
  • Ηνωμένο Βασίλειο 08003457018
  • Υπόλοιπες χώρες + 1-402-952-5356

Πρόκειται για την δεύτερη φορά σε δύο χρόνια που η αλυσίδα ξενοδοχείων αποκαλύπτει παραβίαση δεδομένων.