«Ανοίγουμε με έναν ισορροπημένο τρόπο», επεσήμανε σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό RealFM ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, λέγοντας πως αυτό που φάνηκε από το χθεσινό περιστατικό με τους 12 τουρίστες από τη Ντόχα, οι οποίοι βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό, ήταν μια άσκηση ετοιμότητας.

«Τα αντανακλαστικά της κυβέρνησης και των υπηρεσιών είναι αυτά που πρέπει. Απαγορεύτηκαν οι πτήσεις από το Κατάρ και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα εξάπλωσης του ιού», τόνισε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, όπως είπε ο ίδιος το υπουργείο Υγείας, η Πολιτική Προστασία, ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας και το υπουργείο Τουρισμού έχουν εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα αεροδρόμια και για τους προορισμούς, ένα συνολικό σχέδιο διαχείρισης. «Δεν πρέπει κανένας να φοβάται γιατί το testing θα είναι εκεί που πρέπει, θα είναι σε όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια, όχι μόνο στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη», επεσήμανε.

Αναφερόμενος στην πορεία των κρατήσεων, ο υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι το κλίμα για την Ελλάδα είναι σε πιο θετικό επίπεδο απ’ ό,τι προηγουμένως, αναφέροντας: «Το ενδιαφέρον για τη χώρα μας μεγαλώνει, κεφαλαιοποιούμε την εικόνα που είχαμε με τη διαχείριση της πανδημίας. Είναι μια ανεκτίμητη διαφήμιση η διαχείριση της υγειονομικής κρίσης».

Και συνέχισε: «Όσο το σχέδιο γίνεται πιο σαφές, αίρονται τα εμπόδια και οι δυσκολίες και υπάρχει ένα πρώτο ενδιαφέρον που μεταφράζεται σε κρατήσεις. Είμαστε στο σημείο μηδέν και θα είναι μια ανηφορική διαδρομή μέχρι να μπουν όλα τα κομμάτια του παζλ στη θέση τους. Είμαι αισιόδοξος».

Ερωτηθείς για το καλό σενάριο του ελληνικού τουρισμού, ο Χάρης Θεοχάρης τόνισε: «ΤΟ καλό σενάριο είναι να έρθει και ο τελευταίος τουρίστας, να στηριχθεί και η τελευταία επιχείρηση κα να φύγουν όλοι οι τουρίστες ασφαλείς, κρατώντας καλύτερες αναμνήσεις από τη χώρα μας, να γίνουν πρεσβευτές της ομορφιάς και της ασφάλειας της Ελλάδας».

Η καμπάνια

Στην κατεύθυνση επανεκκίνηση της βαριάς βιομηχανίας της χώρας που αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα για το Μέγαρο Μαξίμου, αύριο στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, θα παρουσιαστεί η καμπάνια του ελληνικού τουρισμού για το 2020, με τον επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, Steve Vranakis, να παρουσιάζει τη στρατηγική στην οποία βασίστηκε η φετινή καμπάνια και τη CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, να μιλήσει για τη φιλοσοφία της καμπάνιας και τη συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα.

«Φέτος θα επικεντρωθούμε σε εστιασμένες προωθητικές ενέργειες. Είναι σημαντική η συνένωση ιδιωτικού και δημόσιου τομέα ώστε να ενώσουμε τα πυρομαχικά μας. Στο πλαίσιο αυτό, ενισχύσαμε τον ΕΟΤ κατά 1/3 περίπου περισσότερα κονδύλια σε σχέση με πέρυσι ώστε να έχει τη δύναμη πυρός που χρειάζεται αυτή τη χρονιά», είπε ο υπουργός Τουρισμού.