Βήμα-βήμα «κτίζει» το μηχανισμό του και ενισχύει την παρουσία του ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing Χαλκιδικής, προετοιμάζοντας σειρά δράσεων και παρεμβάσεων εν όψει της νέας δύσκολης περιόδου. Όπως μαθαίνουμε, τελευταία εξέλιξη στον Οργανισμό, στον οποίο συμμετέχουν αυτή τη στιγμή οι τέσσερις από τους πέντε Δήμους της περιοχής, οριστικοποιήθηκαν οι συμφωνίες συνεργασίες με εταιρίες επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων για τις αγορές της Γερμανίας, των Σκανδιναβικών χωρών, της Ιταλίας αλλά και της Τουρκίας, με έμφαση στην Κωνσταντινούπολη και στη Σμύρνη.
Με τις συνεργασίες αυτές – η πλέον πρόσφατη υπεγράφη προ ημερών από τον πρόεδρο του Οργανισμού Γρηγόρη Τάσιο- η Χαλκιδική διασφαλίζει μία ευρηματική και στοχευμένη παρουσία στις σημαντικότερες παραδοσιακές αγορές της καθώς και στην ανερχόμενη τουρκική αγορά, την οποία διερευνά προσεκτικά το τελευταίο διάστημα.
Αυτήν την περίοδο ολοκληρώνεται το νέο βασικό έντυπο- οδηγός του προορισμού που θα είναι έτοιμος εντός του Φεβρουαρίου ενώ παράλληλα συγκεντρώνεται και αξιολογείται και το οπτικοακουστικό υλικό που θα αποτελέσει την «πρώτη ύλη» για βίντεο, spots και dvd που θα δημιουργηθούν.
Μέχρι τον Απρίλιο αναμένεται να έχει «βγει» στο διαδικτυακό «αέρα» και το νέο site του προορισμού.
Μέχρι στιγμής ο Οργανισμός έχει έναν προϋπολογισμό της τάξης των 230.000 Ευρώ, στον οποίο δεν έχουν συνυπολογιστεί ακόμα οι συνεισφορές των Δήμων.
Τριάντα χρόνια Ε. Ξενοδόχων Χαλκιδικής
Πανηγυρικό χαρακτήρα προσδίδει στην γενική της συνέλευση την Κυριακή, η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής, καθώς συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια από τη σύστασή της. Σημαντική στιγμή για μία από τις πλέον δραστήριες και πρωτοπόρους ξενοδοχειακές ενώσεις της χώρας.
Φαίνεται, μάλιστα, ότι η νέα γενιά που πήρε την σκυτάλη προ ολίγων χρόνων θα συνεχίσει να απολαμβάνει της εμπιστοσύνης των τοπικών ξενοδόχων.
Ευχόμαστε τα καλύτερα και να είμαστε παρόντες και στα… 50 χρόνια τους!
Γιώργος Ν. Αγγελής
Πηγή: Tourism Lobby