Μικρή αύξηση κερδών παρουσίασαν τα γερμανικά τουριστικά πρακτορεία το Μάρτιο, παρά την άνοδο των πωλήσεων κατά 12%, καταδεικνύει η τελευταία μηνιαία ανάλυση της GfK. Η εν λόγω αύξηση στις πωλήσεις φαίνεται να αποτελεί ισχυρό σημάδι ανάπτυξης ενώ παράλληλα συμβαδίζει με την άνοδο κατά 12,8% στις πωλήσεις που εμφανίζεται στην πρόσφατη έρευνα για τις μηνιαίες πωλήσεις της TATS.

Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη την πτώση κατά 11% στις πωλήσεις Μαρτίου του 2016, αυτό αντιπροσωπεύει απλώς μια ανάκαμψη στα περσινά μεγέθη και μεταφράζεται σε αύξηση μόλις 1% συγκριτικά με την ίδια χρονική περίοδο πριν δύο χρόνια, όπως αποκαλύπτει η ανάλυση πωλήσεων της GfK.

Παράλληλα, οι πωλήσεις για το καλοκαίρι του 2017 ήταν 8% υψηλότερες το Μάρτιο, γεγονός που αντιστάθμισε ελαφρώς την πτώση 7% τον ίδιο μήνα πέρυσι. Ως αποτέλεσμα, η συνολική σωρευτική αύξηση για τη θερινή περίοδο 2017 είναι κατά 4,9% μπροστά από πέρυσι.

Οι πιο δημοφιλείς μήνες για κρατήσεις είναι ο Ιούνιος με ποσοστό αύξησης 23% στις κρατήσεις, κυρίως λόγω των αργοπορημένων ανοιξιάτικων διακοπών για φέτος. Ο Ιούλιος (+ 9,4%) και ο Σεπτέμβριος (+ 10,6%) κινούνται επίσης ανοδικά στις κρατήσεις συγκριτικά με πέρυσι.