Του Χάρη Ντιγριντάκη

Νέα δεδομένα στη δυναμική του σιδηροδρομικού μεταφορικού έργου διαμορφώνει η υπογραφή συμφωνίας μεταξύ του ΟΣΕ και της MOTOΡ ΟΙΛ που προβλέπει τον εκσυγχρονισμό της υφιστάμενης μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει το διυλιστήριο της εταιρείας ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ (ΕΛΛΑΣ) –στους Αγίους Θεοδώρους με το σταθμό στον Ισθμό Κορίνθου, μήκους 10 χιλιομέτρων περίπου. Χθες ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης παρουσίασε το πλαίσιο συνεργασίας των δύο Φορέων.
Επισημαίνεται ότι το κόστος της εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής συνδυασμένου πλάτους, σύμφωνα με τα διεθνή σιδηροδρομικά πρότυπα, θα επωμιστεί εξολοκλήρου η εταιρεία ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) – Διυλιστήρια Κορίνθου Α.Ε και θα πραγματοποιηθεί υπό την τεχνική επίβλεψη του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ). Υπογραμμίζεται ότι μετά την ολοκλήρωση του έργου, η σιδηροδρομική γραμμή θα περιέλθει στον ΟΣΕ και θα αποτελέσει αναπόσπαστο μέρος της Εθνικής σιδηροδρομικής Υποδομής.
Ο αντιπρόεδρος της Εταιρείας Εταιρείας ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ (ΕΛΛΑΣ) – Διυλιστήρια Κορίνθου Α.Ε κ. Ιωάννης Βαρδινογιάννης αναφερόμενος στη συμφωνία ευχαρίστησε τους εμπλεκομένους φορείς για τη γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση ενός προβλήματος, μιας πρότασης, που ήταν τουλάχιστον 5-6 χρόνια πίσω κατατεθειμένη κι αυτή τη φορά υλοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ προσθέτοντας ότι είναι αυτονόητο, να θέλει οποιαδήποτε βιομηχανία να συνδεθεί μ’ ένα δίκτυο για να μπορεί να έχει πιο δυνατή θέση στο κομμάτι των μεταφορών των προϊόντων της». Όπως εκτίμησε η τελεσφόρηση του έργου τοποθετείται σε 1,5 έτος από σήμερα. Τέλος σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΤ εκκρεμούν από 70 περίπου βιομηχανίες αντίστοιχα αιτήματα προς τον ΟΣΕ.