Οι μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι έχουν καταγράψει αριθμό ρεκόρ εγκαινίων και δωματίων το 2023 και προβλέπουν εξίσου δυναμική επέκταση το 2024.

Hilton: 132 ανοίγματα το τέταρτο τρίμηνο και καθαρή ανάπτυξη 4,9% έως το 2023

Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2023, η Hilton Hotels & Resorts άνοιξε 132 ξενοδοχεία και περίπου 24.000 δωμάτια, σηματοδοτώντας το μεγαλύτερο τρίμηνο επέκτασης της εταιρείας μέχρι σήμερα. Τα 395 εγκαίνια ξενοδοχείων και τα 63.000 δωμάτια κατά τη διάρκεια του έτους αντικατοπτρίζουν καθαρή ανάπτυξη 4,9%.

Οι προβλέψεις για το 2024 παραμένουν αισιόδοξες, με θετικούς δείκτες καθαρής αύξησης μονάδας μεταξύ 5,5% και 6,0%.

Η εστίαση στην παγκόσμια επέκταση οδήγησε στην υπογραφή ενός αριθμού ρεκόρ σχεδόν 1.000 ξενοδοχείων, που αντιπροσωπεύουν 130.000 δωμάτια, σημειώνοντας αύξηση 45% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Δύο νέες μάρκες, το Spark by Hilton και το LivSmart Studios by Hilton, έπαιξαν κεντρικό ρόλο σε αυτή τη στρατηγική ανάπτυξης, ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για πολυτελή οικονομικά δωμάτια και καταλύματα παρατεταμένης διαμονής.

Marriott: Ανάπτυξη 4,7% και ρεκόρ 573.000 δωματίων

Η Marriott International ανακοίνωσε μια εξαιρετική χρονιά παγκόσμιων υπογραφών, σημειώνοντας αύξηση 52% στα βιολογικά δωμάτια που υπογράφηκαν το 2023 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία σημείωσε ισχυρή καθαρή ανάπτυξη 4,7%, με έναν αγωγό ανάπτυξης να ολοκληρώνεται σε ρεκόρ 573.000 δωματίων.

Η Marriott υπέγραψε ρεκόρ συμβάσεων οργανικής διαχείρισης και franchise, που αντιπροσωπεύουν περίπου 164.000 δωμάτια παγκοσμίως, με πολυάριθμες υπογραφές σε περιοχές όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, η Κίνα, το Βιετνάμ, η Ιαπωνία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Ο παγκόσμιος αγωγός ανάπτυξης περιλαμβάνει τώρα σχεδόν 3.400 ξενοδοχεία και περίπου 573.000 δωμάτια. Το παγκόσμιο δίκτυο της Marriott περιλαμβάνει σχεδόν 8.800 ακίνητα και περισσότερα από 1.597.000 δωμάτια σε 139 χώρες και περιοχές.

Η εταιρεία επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο πολυτελείας, ενώ εισέρχεται στο προσιτό τμήμα της μεσαίας αγοράς και αυξάνοντας την παρουσία της σε μετατροπές και θέρετρα all-inclusive. Επιπλέον, η Marriott ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της με επώνυμες κατοικίες και λανσάρει τη συλλογή MGM με τη Marriott Bonvoy.

Accor: Σημαντική παγκόσμια επέκταση το 2024

Η Accor τοποθετείται για φιλόδοξη ανάπτυξη το 2024. Οι επωνυμίες Luxury και Lifestyle αντιπροσωπεύουν επί του παρόντος την πλειοψηφία της αξίας στον αγωγό ανάπτυξης του ομίλου. Με ένα χαρτοφυλάκιο περισσότερων από 370 πολυτελών ξενοδοχείων και 150 ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο, η Accor θα ανοίξει επιπλέον 100 ξενοδοχεία πολυτελείας και lifestyle τα επόμενα δύο χρόνια, με στόχο τουλάχιστον πέντε νέα ανοίγματα ετησίως.

Ανάμεσα στα σημαντικότερα σημεία που θα ακολουθήσουν, η μάρκα Orient Express θα λανσάρει το Orient Express La Dolce Vita στα τέλη του 2024. Η Raffles Hotels & Resorts θα συνεχίσει την επέκτασή της με προγραμματισμένα εγκαίνια στην Ινδία, τη Σαουδική Αραβία και τη Σιγκαπούρη. Η Fairmont Hotels & Resorts θα ανοίξει ακίνητα στην Ισπανία και τη Νότια Αφρική. Οι μάρκες Sofitel και MGallery Hotel Collection θα επεκταθούν στο Μπενίν, το Μεξικό, την Ιαπωνία, την Ταϊβάν, την Κένυα και την Πολωνία, ενώ το Ennismore θα ανοίξει περισσότερα από 15 νέα ξενοδοχεία σε προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

Πέρα από την πολυτέλεια και τον τρόπο ζωής, το τμήμα Premium, Midscale & Economy της Accor σχεδιάζει επίσης φιλόδοξη ανάπτυξη το 2024, με ιδιαίτερη έμφαση στην περιοχή της Αμερικής, με στόχο την αύξηση του χαρτοφυλακίου από 450 σε περισσότερα από 700 ξενοδοχεία τα επόμενα τρία χρόνια. Η Pullman Hotels & Resorts, η Handwritten Collection και η Swissôtel Hotels & Resorts θα παίξουν βασικό ρόλο σε αυτή την επέκταση, με το αναμενόμενο ντεμπούτο στη Βραζιλία της TRIBE, μιας καινοτόμου νέας μάρκας σχεδιασμού.

Η μάρκα ibis Styles στην Ευρώπη ανακοινώνει το άνοιγμα 20 νέων ξενοδοχείων και την υπογραφή άλλων 16, με συνολικά περισσότερα από 1.200 δωμάτια μεταξύ 2023 και 2026.

Ενισχύει την παρουσία της σε οκτώ χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Ρουμανίας, της Ισπανίας και της Πολωνίας, με ναυαρχίδα έργα που περιλαμβάνουν εισβολή στην Ισλανδία και μεγάλες ανακαινίσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο Μπενιντόρμ της Ισπανίας.

Μέχρι το 2023, 20 νέα ξενοδοχεία ibis Styles έχουν ανοίξει, αντανακλώντας την ξεχωριστή δημιουργικότητα της μάρκας. Με αυτές τις εξελίξεις, το χαρτοφυλάκιο ibis Styles στην Ευρώπη θα προσεγγίσει τα 450 ξενοδοχεία, εδραιώνοντας τη θέση της Accor ως ηγέτη στα οικονομικά ξενοδοχεία σε στρατηγικούς προορισμούς.

Η Ennismore σχεδιάζει σημαντική επέκταση το 2024 με το άνοιγμα περισσότερων από 15 νέων ξενοδοχείων και περισσότερων από 50 εστιατορίων και μπαρ υπό τις κορυφαίες παγκόσμιες επωνυμίες της, που απλώνονται σε εμβληματικούς προορισμούς όπως το Λονδίνο, το Παρίσι, το Ντουμπάι, η Βουδαπέστη, η Τζακάρτα, η Τζέντα και η Νίκαια.

Οι τρεις ξεχωριστές επιχειρηματικές μονάδες της Ennismore, Lifestyle Collective, Immersive Resorts και Iconic Venues, θα παρουσιάσουν μια ποικιλία εμπειριών. Αξιοσημείωτα εγκαίνια περιλαμβάνουν το The Hoxton Vienna με σχέδιο εμπνευσμένο από την αυστριακή ιστορία, το Hyde London City που σηματοδοτεί το ντεμπούτο της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Hoxton Edinburgh που προσφέρει αυτόνομα διαμερίσματα, το 25hours Hotel The Oddbird στην Τζακάρτα που συνδυάζει την ινδονησιακή ζούγκλα και την πόλη, το 25hours Hotel Paper Island στην Κοπεγχάγη τιμώντας την ιστορία της εκτύπωσης εφημερίδων, SLS Barcelona στην παραλία με θέα στη Μεσόγειο, Mama Shelter Nice στην καρδιά του Riquier και Mama Shelter Dubai Business Bay, η πρώτη διεύθυνση της μάρκας στη Μέση Ανατολή, που προσφέρει μια μοναδική εμπειρία με 197 δωμάτια, 204 κατοικίες, πολλά εστιατόρια, τέσσερις πισίνες και ένα υπαίθριο αμφιθέατρο.

Hyatt: Επέκταση επωνυμιών All-Inclusive και Lifestyle σε βασικές αγορές

Η Hyatt Hotels Corporation περιέγραψε τη στρατηγική ανάπτυξής της για το 2024 και μετά στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή (EAME). Η εταιρεία κατέγραψε έτος ρεκόρ υπογραφών συμφωνιών το 2023, με αποτέλεσμα έναν παγκόσμιο αγωγό 127.000 δωματίων.

Η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Ελλάδα είναι οι βασικές αγορές για αυτήν την επέκταση, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 40% του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου δωματίων της Hyatt. Η στρατηγική ανάπτυξη περιλαμβάνει σχέδια για την AluaSoul Costa Adeje και το Palace de Muro στην Ισπανία, την ανάπτυξη των επωνυμιών Lifestyle και All-Inclusive. Τα θέρετρα της Inclusive Collection αντιμετωπίζουν την αυξανόμενη δημοτικότητα των προσφορών all-inclusive.

Σημαντικά εγκαίνια το 2024 περιλαμβάνουν τα Hyatt House και Hyatt Place στο Λιντς, το Park Hyatt Johannesburg, το Park Hyatt London River Thames και τα θέρετρα Inclusive Collection Dreams Madeira και Zoëtry Halkidiki. Αυτή η ανάπτυξη αντανακλά τη δέσμευση της Hyatt να είναι η προτιμώμενη μάρκα φιλοξενίας σε βασικές αγορές.