Με ταξίδια σε περιοχές πολιτιστικής κληρονομιάς, στη δυτική έρημο, με την παρακολούθηση δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών, αλλά και με την ενασχόλησή τους με τον αθλητισμό, οι Κινέζοι απολαμβάνουν τη φετινή περίοδο των εορτασμών για το Φεστιβάλ του Φθινοπώρου, αλλά και τον εορτασμό της Εθνικής Ημέρας της Κίνας.

Η φετινή εορταστική περίοδος χαρακτηρίζεται ως η “χρυσή εβδομάδα” για τις τουριστικές μετακινήσεις και για τη συνολική καταναλωτική κίνηση της τουριστικής αγοράς.

Περισσότερα από 395 εκατομμύρια ταξίδια σε τουριστικές περιοχές έγιναν κατά το πρώτο τριήμερο της εορταστικής περιόδου με ετήσια αύξηση 75,8%, ενώ τα συνολικά έσοδα του τουριστικού τομέα κατέγραψαν αύξηση 125,3% στα 342,24 δισ. γιουάν (44,43 δισ. ευρώ) κατά το πρώτο τριήμερο, όπως δείχνουν τα στοιχεία του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού της χώρας.

Οι δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί στην Κίνα πλημμύρισαν από επισκέπτες

Τα τουριστικά αξιοθέατα στο Πεκίνο υποδέχθηκαν 6,83 εκατομμύρια τουρίστες στο πρώτο τριήμερο της εορταστικής περιόδου, με ετήσια αύξηση 60,6% και 31,8% σε σύγκριση με το 2019.