Μια ακόμα διάκριση είχε η Grecotel στα φετινά Social Media Awards 2015. Η εταιρεία Interweave, που σχεδίασε και υλοποιεί την στρατηγική διαχείρισης και διάδρασης της Grecotel στο Τwitter, βραβεύτηκε με Χρυσό Βραβείο για την «πιο αποτελεσματική χρήση του Twitter στην προώθηση του brand».

Με κύριο στόχο την καλλιέργεια σχέσεων με επισκέπτες και δυνητικούς επισκέπτες των ξενοδοχείων και την προώθηση κεντρικών μηνυμάτων του brand, η Grecotel και η Interweave, σε διάστημα 12 μηνών πέτυχαν:

  • 1830% αύξηση του μέσου όρου των μηνιαίων engagements,
  • 112% organic increase των followers,
  • μέσο όρο 24.500 impressions ανά μήνα, και
  • πολλές «προσωπικές» σχέσεις με φιλοξενούμενους και δυνητικούς φιλοξενούμενους

Tα Social Media Awards για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αξιολόγησαν, ανέδειξαν και επιβράβευσαν τις πιο καινοτόμες, σύγχρονες , δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies παρουσία  700 στελεχών.

Όλες οι υποψηφιότητες των Social Media Awards αξιολογήθηκαν από διεθνή κριτική επιτροπή απαρτιζόμενη από διεθνούς εμβέλειας επαγγελματίες του εξωτερικού και η διοργάνωση έγινε από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications.

Το βραβείο για την Interweave παρέλαβαν η κα Μάρω Καλογερή Account Director της Interweave και η κα Πένη Ξυπολιά Marketing Manager της Grecotel.