Η γενιά των Millenials φαίνεται πως είναι η βασική μερίδα καταναλωτών της Airbnb, καλύπτοντας το 75% του συνολικού ποσοστού ταξιδιωτών της μέχρι το 2015 σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της Airbnb σε συνεργασία με την GfK1 λαμβάνοντας υπόψη τα δημογραφικά στοιχεία και τάσεις των καταναλωτών.

Οι νέοι φαίνεται πως δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο ταξίδια παρά στη διαμονή, με το 80% να πιστεύει οι καλύτερες ταξιδιωτικές εμπειρίες πραγματοποιούνται όταν ζεις σαν ντόπιος, όντας ευπροσάρμοστοι και πιο αυθόρμητοι σε σχέση με τις μεγαλύτερες γενιές ταξιδιωτών.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων της έρευνας δήλωσε πως προτιμά να μείνει σε καταλύματα σε σύγχρονες συνοικίες που προσφέρουν ευκαιρίες εξερεύνησης και όχι κοντά σε πολυσύχναστα τουριστικά αξιοθέατα, ενώ μεγάλη είναι η προτίμηση για τα solo ταξίδια και τις αυτο-οργανωμένες διαδρομές, έναντι των τουριστικών γκρουπ και του προγράμματος.

Παρόλα αυτά ο διευθύνων σύμβουλος της Europ Assistance για τη Νότια Αφρική, Jacques Preyser αναφέρει πως ο αυθορμητισμός και το κυνήγι της περιπέτειας μπορούν να καταστήσουν ένα ταξίδι πιο επικίνδυνο, για αυτό η ασφάλεια οφείλει να είναι σημαντική παράμετρος ενός καλά οργανωμένου ταξιδιού, προσθέτοντας ότι μια ολοκληρωμένη πολιτική ταξιδιωτικής ασφάλισης θα μπορούσε να καλύψει περιπτώσεις όπως επείγουσα ιατρικά περιστατικά, οικονομικές απώλειες ή ακυρώσεις ταξιδιών λόγω θανάτου ή αναπηρίας.

Ο κ. Preyser συμπλήρωσε πως καλό θα ήταν οι νέοι ταξιδιώτες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τη γλώσσα στον προορισμό τους να έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας με διερμηνέα ούτως ώστε να μη χαθούν χάνοντας πολύτιμο χρόνο και αυξάνοντας τα επίπεδα επικινδυνότητας, ενώ καίρια είναι η νομική υποστήριξη τόσο εξαιτίας των προβλημάτων που προκύπτουν συχνά με τα διαβατήρια και τις τοπικές αρχές, όσο και για τις εγγυήσεις που έχουν συμφωνηθεί με τους διερμηνείς ή τους ενοικιαστές των καταλυμάτων της Airbnb.