Με κεντρικό μήνυμα «A Sanctuary Full of Stories and Experiences», η νέα καμπάνια του Sani Resort αναδεικνύει τους τρεις φυσικούς κόσμους που κάνουν το Sani έναν προορισμό μοναδικής ομορφιάς και εμπειριών: τη μαγευτική ακτογραμμή, το καταπράσινο πευκοδάσος και τους προστατευόμενους υγρότοπους
Το Sani Resort, το πολυβραβευμένο θέρετρο του Ομίλου Sani/Ikos στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, παρουσίασε τη νέα του καμπάνια για το 2025, που αναδεικνύει την απαράμιλλη φυσική ομορφιά, την πλούσια ιστορία και τις υψηλού επιπέδου εμπειρίες που προσφέρει ο μοναδικός αυτός μεσογειακός προορισμός.
Μέσα σε ένα φυσικό καταφύγιο 4.000 στρεμμάτων, το Sani αποτελεί για πάνω από 50 χρόνια σημείο αναφοράς για τον πολυτελή οικογενειακό τουρισμό της Μεσογείου.
Με κεντρικό μήνυμα «Ένα καταφύγιο γεμάτο ιστορίες και εμπειρίες», η νέα του καμπάνια αντλεί έμπνευση από το μαγευτικό τοπίο -τους βράχους, τη μαρίνα, τους υγρότοπους, το δάσος- και τις ιστορίες που συνδέονται άρρηκτα με αυτό, προσκαλώντας τους επισκέπτες σε ένα ταξίδι κορυφαίας φιλοξενίας, υψηλής αισθητικής, αυθεντικότητας και αειφορίας.
Εξερευνώντας τους τρεις φυσικούς κόσμους του Sani
Στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας βρίσκονται οι τρεις φυσικοί κόσμοι που συναντιούνται στο Sani Resort: οι σμαραγδένιες παραλίες, τα πυκνά πευκοδάση και οι προστατευόμενοι υγρότοποι, που προσφέρουν αμέτρητες ομορφιές και συναρπαστικές εμπειρίες διακοπών. Οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν πάνω από 7 χιλιόμετρα βραβευμένων με Γαλάζια Σημαία παραλιών, να εξερευνήσουν 20 χιλιόμετρα δασικών μονοπατιών ή να ανακαλύψουν τη μοναδική βιοποικιλότητα των υγροτόπων. Στα πέντε βραβευμένα παραθαλάσσια ξενοδοχεία του, το Sani Resort προσφέρει υψηλού επιπέδου υποδομές και υπηρεσίες πολυτελούς φιλοξενίας, με 40 εστιατόρια και μπαρ, πισίνες και spa, αθλητικές ακαδημίες διεθνών προδιαγραφών (Rafa Nadal Tennis Center, Bear Grylls Survival Academy, Chelsea Football Club), kids clubs, αλλά και ιδιωτική μαρίνα σκαφών. Επίσης, τα διεθνώς αναγνωρισμένα πολιτιστικά φεστιβάλ του Sani, Sani Gourmet και Sani Festival, κάθε χρόνο ενώνουν τους φίλους της υψηλής γαστρονομίας και της μουσικής, φιλοξενώντας κορυφαίους δημιουργούς από όλο τον κόσμο.
Καινοτομία και δέσμευση για βιωσιμότητα
Η νέα καμπάνια του Sani αποτυπώνει και το σεβασμό του Ομίλου για το περιβάλλον και την κληρονομιά του τόπου, καθώς και τη διαχρονική του δέσμευση για την προώθηση του βιώσιμου τουρισμού στη Μεσόγειο. Μέσα από το πρόγραμμα Sani Green, το θέρετρο έχει αναπτύξει πρωτοβουλίες για τη βιώσιμη λειτουργία των ξενοδοχείων του, την προστασία της τοπικής βιοποικιλότητας και τη στήριξη της κοινότητας. Είναι το πρώτο θέρετρο στην Ελλάδα που έγινε ανθρακικά ουδέτερο το 2020 και ηλεκτροδοτείται αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές, έχοντας θέσει ως στόχο τις μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2030, ενώ εφαρμόζει προηγμένες πρακτικές κυκλικής οικονομίας, όπως όπως η χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, η κομποστοποίηση των οργανικών αποβλήτων, η επεξεργασία και επαναχρησιμοποίηση του γκρίζου νερού, η υιοθέτηση συσκευασιών χωρίς πλαστικό ή βιοδιασπώμενων, κ.ά.
Στο Sani Resort οι οικογένειες μπορούν να συμμετέχουν σε οικολογικές δραστηριότητες στη φύση, όπως περιηγήσεις στο δάσος και τους υγρότοπους, ή να επισκεφθούν τον μεγαλύτερο διαδραστικό κήπο για μέλισσες της Ελλάδας, το Bee Spot ή ακόμη να ενισχύσουν την πρωτοβουλία «Share More, Waste Less» του Sani, προσφέροντας αντικείμενα που δεν χρειάζονται πλέον σε οικογένειες που τα έχουν ανάγκη.
Ανακαλύψτε τη νέα καμπάνια του Sani Resort εδώ