Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Ένωση Ολλανδών Εμπορικών Πιλότων (VNV) καλεί την κυβέρνηση να εγκαταλείψει τα σχέδια της να κλείσει το αεροδρόμιο Schiphol τη νύχτα, εκτιμώντας πως η εφαρμογή τους θα επηρεάσει αρνητικά τους Ολλανδούς.

Η VNV αντιτίθεται επίσης στα σχέδια για ένα τέταρτο μονοπάτι πτήσης προς το Schiphol, το οποίο θα διέρχεται από τις επαρχίες της Ουτρέχτης και του Γκέλντερλαντ.
Το συνδικάτο υπολόγισε ότι πάνω από 1,3 εκατομμύρια Ολλανδοί πολίτες θα υποφέρουν από αυτό.

Στις αεροπορικές εταιρείες όπως η Transavia και η TUI fly -καθώς και ο τομέας του φορτίου- θα απειληθεί η συνέχεια τους από το νυχτερινό κλείσιμο, ανέφερε η VNV.

Οπως υπογραμμίζουν οι Ολλανδοί πιλότοι «η αποτροπή ενός νυχτερινού κλεισίματος θα διατηρήσει τα αεροπορικά ταξίδια προσβάσιμα για τους πολίτες της Ολλανδίας με λιγότερα χρήματα να ξοδέψουν.

Θα έπρεπε να πετάξουν από μια χώρα του εξωτερικού για τις συνηθισμένες διακοπές τους με αεροπλάνο. Είναι καιρός για λογικά και προβλέψιμα μέτρα».

Το υπηρεσιακό υπουργικό συμβούλιο εξετάζει το ενδεχόμενο να κλείσει το αεροδρόμιο τη νύχτα από το 2026.
Από το 2025 και μετά, λιγότερα αεροπλάνα θα προσγειώνονται και θα αναχωρούν από το Schiphol βράδυ.

Η VNV σημείωσε επίσης ότι λιγότεροι άνθρωποι στην Ολλανδία ταλαιπωρούνται από τον θόρυβο των αεροπορικών ταξιδιών από ό,τι οδικώς ή με τρένο.

Ο Marcel de Nooijer, Διευθύνων Σύμβουλος της Transavia, είπε όττι ο τερματισμός στις νυχτερινές πτήσεις του Schiphol κοστίζει στην αεροπορική εταιρεία περισσότερα από 200 εκατομμύρια ευρώ. Η Transavia είναι σημαντικός χρήστης βραδινών slots στον κόμβο του Άμστερνταμ.

Ο αερομεταφορέας χρησιμοποιεί περίπου το ένα τρίτο όλων των δυνατοτήτων πτήσης τη νύχτα, ενώ δεν αποκλείεται να φύγει από την Ολλανδία εάν το Schiphol κλείσει τη νύχτα.