Το «παρών» στη διεθνή τουριστική έκθεση Luxperience, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το 2012, θα δώσουν 28 ελληνικές εταιρείες, καθώς και μεγάλες πολυτελείς μονάδες της χώρας, με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) να καλύπτει φέτος εξ ολοκλήρου το κόστος για όλους τους συμμετέχοντες.

Βασική επιδίωξη του ΕΟΤ είναι να διευρύνει η Ελλάδα το μερίδιό της στον τουρισμό πολυτελείας, έναν τομέα που έχει πληγεί σημαντικά από την πανδημία της νόσου COVID-19.

Οι εταιρείες που θα συμμετάσχουν στην έκθεση, η οποία φέτος λόγω των υγειονομικών συνθηκών θα διεξαχθεί ως Virtual Event από τις 13 έως τις 16 Οκτωβρίου, θα έχουν τη δυνατότητα για online B2B «συναντήσεις».

Στόχος της έκθεσης είναι να φέρει σε επαφή παρόχους υπηρεσιών luxury τουρισμού με hosted buyers, το 50% εκ των οποίων προέρχεται από την αγορά της Αυστραλίας και του νοτίου Ειρηνικού και το 25% από τη Βόρεια Αμερική.

Για το 2020 βασικό εργαλείο της έκθεσης αποτελεί το Appointment Program της πλατφόρμας Luxperience, η οποία προσφέρει συνδυασμό προκαθορισμένων B2B «συναντήσεων» με ραντεβού που επιλέγουν οι χρήστες και με δυνατότητα πραγματοποίησης από 42 ως 96 ραντεβού.

Επιπρόσθετα, θα διεξάγονται webinars και virtual workshops για την σε βάθος παρουσίαση των προορισμών. Φέτος στην έκθεση θα συμμετέχουν μεταξύ άλλων η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και το Μονακό.

Η Luxperience απευθύνεται σε Οργανισμούς Τουρισμού, ξενοδοχεία πολυτελείας, tour operators κρουαζιέρας, πολιτιστικού και γαστρονομικού τουρισμού, καθώς και σε tour operators που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό περιπέτειας.

Στήριξη από τον ΕΟΤ

Η δαπάνη για την συμμετοχή των συνεκθετών, η οποία εκτιμάται στα 54.000 ευρώ περίπου, θα καλυφθεί από τον ΕΟΤ με σκοπό την ουσιαστική στήριξη της σημαντικής αγοράς του πολυτελούς τουρισμού που αποτελούσε στόχο του φετινού προγράμματος εκθέσεων και πλήττεται από τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει διαμορφώσει η πανδημία του κορωνοϊού.

Απώτερη επιδίωξη του Οργανισμού είναι και η κινητροδότηση των παρόχων υπηρεσιών τουρισμού, ώστε να εξοικειωθούν με τα νέα virtual εργαλεία προβολής, καθώς και να συμμετάσχουν σε άλλες διαδικτυακές ή μη εκθέσεις που θα συμμετέχει ο ΕΟΤ.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΟΤ θα πλαισιώσει την προσπάθεια των ελληνικών επιχειρήσεων, αξιοποιώντας έναν ηλεκτρονικό κωδικό για να πραγματοποιήσει διαδικτυακά ραντεβού με ενδιαφερόμενους stakeholders, με αιχμή τις αγορές της Αυστραλίας και της Βόρειας Αμερικής.