H Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) πραγματοποίησε την 1η Ετήσια Γενική Συνέλευση με την παρουσία του συνόλου των μελών της, στο «Κέντρο Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Μίχαλος».
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν τα πρώτα αποτελέσματα του θεσμικού ρόλου της ΕΣΕ, τα οποία αναδεικνύουν τη δυναμική και το εκτόπισμα του κλάδου και τη μεγάλη σημασία της κοινής εκπροσώπησης του Λιανεμπορίου Τροφίμων.
Μέσα στον ένα χρόνο λειτουργίας της, η Ένωση έχει καταφέρει να δημιουργήσει μία ανοικτή γραμμή επικοινωνίας και σχέση εμπιστοσύνης με την Δημόσια Διοίκηση, τα ΜΜΕ και τους Θεσμικούς Φορείς.
Στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης, ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΣΕ, ανέφερε:
«Το λιανεμπόριο τροφίμων στη χώρα μας αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις, ενώ παράλληλα το εξωτερικό περιβάλλον αλλάζει διαρκώς. Για αυτό είναι σημαντικό στην ΕΣΕ να προσελκύουμε συνεχώς νέα μέλη. Όσοι περισσότεροι είμαστε, τόσο πιο δυνατοί θα είμαστε απέναντι στις σύγχρονες προκλήσεις. Η ιδέα της Ένωσης είναι ότι πρέπει να συνεργαστούμε με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη όπως Κυβέρνηση, Ενώσεις Προμηθευτών καιΜέσα Μαζικής Επικοινωνίας. για να επιτευχθεί η ενίσχυση του κλάδου. Αποστολή μας είναι να αποτελούμε την Ένωση όλων των Σούπερ-Μάρκετ, μικρών και μεγάλων, προς όφελος των καταναλωτών, της κοινωνίας, της ελληνικής οικονομίας και των μελών της».
Ο κ. Γιάννης Μασούτης, Αντιπρόεδρος του Δ.Σ.της ΕΣΕ, σχολίασε:
«Είμαι περήφανος, για τη δημιουργία της ΕΣΕ, και ακόμα περισσότερο για το γεγονός ότι η Ένωση αυτή μέσα σε μόλις ένα χρόνο έχει μεγαλώσει, και από τα 6 αρχικά μέλη της, πλέον αριθμεί 17 μέλη. Όταν οι φωνές είναι πολλές, δρούμε ως ένα ενιαίο σύνολο. Μαζί, μπορούμε να πετύχουμε πολλά περισσότερα από ό,τι μεμονωμένα και όλα αυτά προς όφελος των καταναλωτών και του κλάδου μας, τουΛιανεμπορίου Τροφίμων».
Παράλληλα, σημαντική αναφορά υπήρξε και για τις κεντρικές προτεραιότητες της ΕΣΕ για το τρέχον έτος, οι οποίες είναι: η ενίσχυση της εμπιστοσύνης της κοινής γνώμης προς τον κλάδο, η ανάδειξη της συμβολής του στην προσπάθεια αποκλιμάκωσης του πληθωρισμού στην Ελλάδα και οι δράσεις για την αντιστροφή της αρνητικής πορείας των οικονομικών αποτελεσμάτων στο λιανεμπόριο τροφίμων.