Το 100% Hotel Show επανέρχεται δυναμικότερο από ποτέ, παρουσιάζοντας μια σειρά από καινοτόμες προτάσεις και εισάγοντας ουσιαστικές αλλαγές στη δομή του.
Η δημοφιλέστερη έκθεση για ξενοδόχους, το 100% Hotel Show, θα διεξαχθεί στις 16-19 Νοεμβρίου 2018 στο κλασικό της “σπίτι”, το MEC Παιανίας, αλλάζοντας όμως για πρώτη φορά βασικά κομμάτια της δομής της και προσεγγίζοντας ακόμη περισσότερο τα πρότυπα των μεγάλων εκθέσεων του εξωτερικού.
Τι είναι όμως αυτό που αλλάζει;
- Οι εκθέτες πλέον θα παρουσιάζουν νέα Concepts & Έτοιμες Προτάσεις και Εφαρμογές
Φέτος, περισσότερο από ποτέ, ειδική ομάδα της έκθεσης συνεργάζεται με τις συμμετέχουσες εταιρείες, διαμορφώνοντας πρωτότυπα concpets με στόχο την πιο άμεση αλλά και αποτελεσματική ενημέρωση των επισκεπτών.
Τα περισσότερα περίπτερα θα φιλοξενούν έτοιμες προτάσεις, ενώ σε αρκετά από αυτά ο Ξενοδόχος θα μπορεί να βλέπει το προϊόν σε πραγματική εφαρμογή και να λαμβάνει μια πιο ουσιαστική απόφαση.
Το κομμάτι, όμως, της έμπνευσης ενισχύεται με τα έτοιμα δωμάτια ξενοδοχείου, που αυτή τη χρονιά θα ξεπεράσουν κάθε προηγούμενο, μοιράζοντας χρήσιμες και απτές λύσεις που θα ενισχύσουν την ξενοδοχειακή ανάπτυξη. - Τα Ξενοδοχειακά Workshops θα φιλοξενούν πλέον και διεθνείς Designers & Hospitality Experts
Σε συνέχεια της τεράστιας επιτυχίας των ξενοδοχειακών Workshops του 100% Hotel Show αλλά και του 100% Workshop Tour, η φετινή διοργάνωση θα φιλοξενήσει δυναμικά ονόματα του παγκόσμιου Ξενοδοχειακού και Αρχιτεκτονικού κλάδου, αναβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο το επιμορφωτικό τους περιεχόμενο.
Οι θεματολογίες εξακολουθούν να αποφασίζονται κεντρικά από τη διοργάνωση σύμφωνα με τα τελευταία τουριστικά trends, ενώ από φέτος οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν ειδικό πιστοποιητικό παρακολούθησης. - Θα υπάρχουν περισσότεροι επισκέπτες (Ξενοδόχοι και Αρχιτέκτονες) από χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής
Με τη συμμετοχή του 100% Hotel Show για άλλη μια φορά στις εκθέσεις WTM London και Hotel Show Dubai, η λίστα των πιθανών επισκεπτών στην έκθεση του Νοεμβρίου αυξάνει ολοένα και περισσότερο, ενώ το ενδιαφέρον ενισχύεται και από τις διεθνείς online καμπάνιες της έκθεσης.
Τη διεθνή τοποθέτηση της έκθεσης βοηθάει και το κεντρικό της website, www.hoteslhow.gr, που ενισχύει πλέον το αγγλόφωνό του περιεχόμενο, που θα διανέμεται και μέσω του δυναμικού του Blog Section. - Η παρουσίαση των Ξενοδοχειακών Προτάσεων θα γίνεται πριν από την έκθεση, μέσα από το Blog & Product Directory της διοργάνωσης
Με το www.hoteslshow.gr να συγκεντρώνει πλέον σημαντική επισκεψιμότητα όλο το χρόνο, εγκαινιάζονται δυναμικά δύο νέα sections: αυτό του Blog αλλά και του Product Directory.
Το Blog θα είναι πιο ενεργό από ποτέ καθ’όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας της έκθεσης, με παρουσιάσεις ξενοδοχειακών λύσεων, συνεντεύξεις ανθρώπων του τουρισμού αλλά και σχολιασμό από την ίδια του την ομάδα, αναπτύσσοντας συνεχή επαφή με το κοινό και προετοιμάζοντας την επίσκεψη στην έκθεση.
Παράλληλα, το Product Directory θα αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για τους Ξενοδόχους και τους Αρχιτέκτονες, αφού θα μπορούν να βρίσκουν εύκολα προϊόντα και υπηρεσίες κυρίως από εταιρείες που συμμετέχουν στην έκθεση, τις οποίες και θα μπορούν να επισκεφθούν σε δεύτερο χρόνο.