Περίπου 1,3 εκατομμύρια επιβάτες είχαν καθυστερήσει τις πτήσεις τους τουλάχιστον τρεις ώρες, σύμφωνα με νέα έρευνα του Which?, στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον Ιούνιο του 2017 έως τον περασμένο Ιούνιο.
Η έρευνα εστιάζει σε αεροπορικές εταιρείες με τουλάχιστον 1.825 πτήσεις ετησίως προς και από τα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου και σύμφωνα με τα αποτελέσματα:
Η easyJet, η Ryanair και η British Airways καθυστέρησαν το 0,7% των συνολικών πτήσεων. Περισσότεροι από 630.000 επιβάτες σε αυτές τις αεροπορικές εταιρείες καθυστέρησαν σημαντικά.
Περισσότερες από 13.000 πτήσεις από/προς αερολιμένες του Ηνωμένου Βασιλείου καθυστέρησαν τουλάχιστον τρεις ώρες από τον Ιούνιο 2017 μέχρι τον Ιούνιο του 2018.
Στα μακρινά ταξίδια οι Norwegian, Thomas Cook και TUI έφτασαν στη λίστα με το υψηλότερο ποσοστό καθυστερήσεων πτήσεων.
Όσον αφορά τις καθυστερήσεις στις μέσες αποστάσεις, οι Thomas Cook, TUI και Saudi Arabian Airlines είχαν το μεγαλύτερο ποσοστό πτήσεων με καθυστέρηση.
Για ταξίδια σε κοντινούς προορισμούς, η Icelandair, η Aurigny και η TUI είχαν το μεγαλύτερο ποσοστό των πτήσεων με καθυστέρηση.