Στα 5,5 εκατ. ευρώ ανέρχεται το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας-Θράκης (ΑΜΘ) για το 2020.
Όπως επισήμανε ο περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος, “το τουριστικό προϊόν που διαθέτει η περιφέρεια, χωρίζεται σε τέσσερις βασικούς άξονες. Αυτοί αφορούν στη πλούσια ιστορία και τα πολιτιστικά μνημεία, στο περιβάλλον, στα τοπικά προϊόντα αλλά και στη γεωγραφική θέση”.
Κατά την παρουσίαση του ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αθανάσιος Τσώνης τόνισε ότι “ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης ο οποίος θα χρηματοδοτήσει τον τόπο μας και θα συμβάλλει αποτελεσματικά στη πρόοδο και τη μείωση της ανεργίας”.

Στόχος και η τόνωση της Σαμοθράκης

Στο πρόγραμμα της Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η διοργάνωση Φεστιβάλ Θρακικού Πελάγους και Δημοσιογραφικού Συνεδρίου στην Σαμοθράκη με στόχο την τόνωση της τουριστικής κίνησης του νησιού.

Οι 15 δράσεις στο Τουριστικό Πρόγραμμα 2020 της Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας-Θράκης

  1. Επαγγελματική φωτογράφηση
  2. Παραγωγή τουριστικού βίντεο και spots
  3. Δώρα προώθησης
  4. Ενέργειες προβολής σε πύλες εισόδου
  5. Έντυπο υλικό, επανεκτύπωση
  6. Παραγωγή πρωτογενούς υλικού
  7. Διαφήμιση σε ΜΜΕ η οποία θα περιλαμβάνει καμπάνια εξωτερικού, εσωτερικού και καμπάνια εντός της περιφέρειας ΑΜΘ
  8. ΒτΒ workshops
  9. Ταξίδια εξοικείωσης
  10. Προωθητικές δράσεις διαδικτύου (τεχνολογίες VRκαι γυαλιών 360 μοιρών)
  11. Ψηφιακές εφαρμογές
  12. Φεστιβάλ- εκδηλώσεις
  13. Ειδικές δράσεις προβολής
  14. Έρευνες αξιολόγησης
  15. Συμμετοχή σε εκθέσεις