
To περιοδικό New York Times γιόρτασε αυτό το Σαββατοκύριακο το 15o χρόνο λειτουργίας της μεγαλύτερης έκθεσης ταξιδιών στη Βόρεια Αμερική , συγκεντρώνοντας λάτρεις των ταξιδιών από όλο τον κόσμο στο κέντρο Jacob K. Javits στη Νέα Υόρκη.
Η επίδειξη είναι γνωστή για τους διάσημους παρουσιαστές της και τα κορυφαία εκθέματα και η φετινή έκθεση ως συνήθως δε θα αποτελούσε εξαίρεση στον κανόνα.
Μεταξύ των κορυφαίων στιγμών της επίδειξης του 2018 ήταν ένα ολοκαίνουργιο κιόσκι L.G.B.T.Q. Travel, το οποίο παρουσίασε μερικές από τις τελευταίες τάσεις στον τουριστικό τομέα με επίκεντρο την L.G.B.T.Q κοινότητα.
Στους εκθέτες του νέου περιπτέρου περιλαμβάνονταν οι ManAboutWorld, οι Out in the Vineyard, οι Oscar Wilde Tours, οι Shady Ladies Tours, οι R Family Vacations, οι Quiiky-Gay Tours in Italy, οι Outings & Adventures, οι Insider Voyagers και το εθνικό μνημείο Stonewall.
Επίσης, το ντεμπούτο του για το 2018 έκανε ένα νέο πακέτο Family Travel, που περιλαμβάνει ενασχόληση με τέχνες, βιοτεχνικές δραστηριότητες και τα κοινωνικά μέσα για όλους τους συμμετέχοντες.
Οι παρουσιαστές για το 2018 περιλάμβαναν τον διάσημο σχεδιαστή μόδας Zac Posen, την ράπερ Action Bronson, την εμπειρογνώμονα ταξιδιών και την τηλεπαρουσιάστρια Samantha Brown και τον Pauline Frommer, διευθυντή σύνταξης του ταξιδιωτικού οδηγού Frommer.
Μεταξύ των τρεχόντων θεμάτων της συνέντευξης τύπου ήταν τα κοινωνικά μέσα, οι ψηφιακές τάσεις καθώς και η ευεξία, η βιωσιμότητα και ο βιωματικός τουρισμός .
Στους άλλους προμηθευτές κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου περιλαμβάνονταν η REI, η Adriatik Tours LLC , το νέο app jetlag app Uplift, η Alabama Tourism και ο QuebecOriginal.
Παρόλο που οι αριθμοί παραμένουν στο τραπέζι για το 2018, η φετινή επίδειξη θα μπορούσε πιθανότατα να χτυπήσει τους αριθμούς ρεκόρ που είχαν καταγραφεί πέρυσι.
Συνολικά, το 2017 η εμπορική έκθεση συγκέντρωσε περισσότερους από 500 προμηθευτές που παρουσίασαν τους προορισμούς, τα καταλύματα και άλλα ταξιδιωτικά προϊόντα σε δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες.
Το 2017, το New York Times Travel Show φιλοξένησε περισσότερους από 30.000 ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων περίπου 4.500 ταξιδιωτικών πρακτόρων.
Μια έρευνα από το προηγούμενο έτος αποκάλυψε ότι οι καταναλωτές που συμμετείχαν δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να ξοδέψουν περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια σε ταξίδια μέσα σε ένα χρόνο.