Νέο στρατηγικό πλάνο προώθησης του νησιού αποκτάει η Σύρος, με δράσεις για την αναγνώριση και ανάδειξή της. Δημιουργεί υποδομές, σχέδιο και εργαλεία αναγκαία για την υποστήριξη όλων των μορφών τουρισμού.
Η Σύρος θα εστιάσει στον θρησκευτικό τουρισμό, στον αθλητικό, στον γεωλογικό, στον τουρισμό της κρουαζιέρας, στον συνεδριακό, στον γαμήλιο τουρισμό, στον τουρισμό city break, στον μαθητικό και στον περιπατητικό.
Νέο λογότυπο και δράσεις
Ειδικότερα, παρουσιάστηκε το ένα νέο λογότυπο για την προώθηση της Σύρου. Πρόκειται για το “BELI@VE SYROS”. Σύμφωνα με αυτό η Σύρος είναι περισσότερο από ένα νησί “Syros – More than an island”.
Στις προτεινόμενες δράσεις της πενταετίας, περιλαμβάνεται η συμμετοχή του νησιού σε εκθέσεις σε Ελλάδα, Ελβετία, Ινδία, Ρωσία, Γερμανία, Ιταλία, Αυστρία, Γαλλία, τη Μεγάλη Βρετανία, Πολωνία, Ισπανία καθώς και η διανομή υλικού σε εκθέσεις εκτός συμμετοχής του Δήμου, όπως στην Νέα Υόρκη, στο Ντουμπάι.