Tο Συμβούλιο Τουρισμού σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει ότι οι Σεϋχέλλες θα παραμείνουν στην πρώτη γραμμή του νου των πιθανών επισκεπτών, ξεκινά διαδικτυακή καμπάνια με τίτλο “Dream Now, Experience Seychelles Later”.

Ο στόχος αυτής της καμπάνιας είναι να προωθεί συνεχώς τον προορισμό ως δυνητικό τουριστικό προορισμό μέσω οργανικής προσέγγισης.

Η πρώτη φάση της εκστρατείας, η οποία αποτελείται από μια σειρά μηνυμάτων που περιλαμβάνουν υπέροχες φωτογραφίες από τις όμορφες Σεϋχέλλες και τις διάφορες δυνατότητές της, έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού για τον προορισμό.

Ακολούθησε ένα συναισθηματικό βίντεο που κυκλοφόρησε στις 15 Απριλίου 2020, το οποίο κοινοποιήθηκε πάνω από 300 φορές μέσω Facebook σε λιγότερο από 24 ώρες.

Η δεύτερη φάση της καμπάνιας, η οποία θα συμμετάσχει ενεργά στο Τουριστικό εμπόριο για να ενταχθεί η STB στην εκστρατεία για την προώθηση του προορισμού, θα ενεργοποιηθεί τις επόμενες ημέρες. Το Τουριστικό Συμβούλιο καλεί επίσης το κοινό να συμμετάσχει σε αυτήν την καμπάνια, κοινοποιώντας τις εμπειρίες του στις Σεϋχέλλες σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων κατά τη χρήση των hashtags #staysafe #dreamnow #experienceseychelleslater .