Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η μεγαλύτερη ταξιδιωτική τάση φέτος φαίνεται να είναι το bleisure, με 18,5 εκατομμύρια Βρετανούς να σκέφτονται να συνδυάσουν ένα επαγγελματικό ταξίδι και διακοπές σύμφωνα με νέα έρευνα της Swissport.

Με τα επαγγελματικά ταξίδια να έχουν επανέλθει σταθερά στην εταιρική ατζέντα, η ιδέα φαίνεται να είναι μια προφανής επιλογή για πολλούς ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο. Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) επιδιώκουν να συνδυάσουν επαγγελματικά ταξίδια και ταξίδια αναψυχής.

Τα κίνητρα για ταξίδια bleisure

  • Εταιρικοί προϋπολογισμοί που καλύπτουν πτήσεις και ξενοδοχεία (33%).
  • Απομάκρυνση του άγχους σε ένα ταξίδι εργασίας (29%).
  • Χρόνος για εξερεύνηση στον προορισμό για δουλειά (29%).
  • Περιβαλλοντικά οφέλη με τις πτήσεις που χρησιμοποιούνται για δύο σκοπούς (15%).

Με την επιπλέον αργία για τη στέψη του βασιλιά φέτος (Σάββατο 6 Μαΐου), οι Βρετανοί βρίσκουν ακόμη περισσότερους τρόπους για να μεγιστοποιήσουν τον χρόνο που έχουν εκτός εργασίας.
Σχεδόν ένας στους τέσσερις (23%) θα συνδέσει τις διακοπές του με τα επαγγελματικά ταξίδια, ώστε να μπορεί να ταξιδεύει κατά τις ώρες εργασίας της εταιρείας.

Οι παράγοντες που αυξάνουν την τάση για bleisure ταξίδια

Οι λόγοι γα τους οποίους οι άνθρωποι επιδιώκουν να ενσωματώσουν τον ελεύθερο χρόνο στα επαγγελματικά τους ταξίδια, είναι:

  • Ένας στους πέντε Βρετανούς (19%) δήλωσε ότι το κύριο κίνητρο για τα ταξίδια του το 2023 είναι η επίτευξη καλύτερης ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
  • Μετά την πανδημία, περισσότεροι από ένας στους τρεις (37%) θα αναζητήσουν ουσιαστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες (ένας παράγοντας που συμβάλλει στο φαινόμενο). Οι Βρετανοί θέλουν να δουν κάτι περισσότερο από μια αίθουσα συνεδριάσεων ή ένα γραφείο, αν βρίσκονται σε μια άλλη χώρα για επαγγελματικούς λόγους.
  • Η τάση της «εργασίας από οπουδήποτε» συνεχίζει να αυξάνεται. Περισσότεροι από ένας στους επτά (16%) θα εργάζονται εξ αποστάσεως ενώ ταξιδεύουν μετά την πανδημία.