Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μετά από μία επιτυχημένη δοκιμή δύο εβδομάδων, το αεροδρόμιο Schiphol θα χειρίζεται πλέον τις αποσκευές επιβατών με 19 ρομπότ.
Στόχος του κόμβου στο Άμστερνταμ είναι να βελτιώσει τις συνθήκες των εργαζομένων στην αίθουσα διακίνησης αποσκευών.

Όπως εξηγεί το αεροδρόμιο, αυτά τα ρομπότ -που αναπτύχθηκαν μόνο για το Schiphol εντός έξι μηνών- έχουν σχεδιαστεί για να ανακουφίσουν το σωματικά βαρύ έργο της ανύψωσης σε βαλίτσες, που προηγουμένως εκτελούνταν από ανθρώπους.

Το προσωπικό παραλαβής αποσκευών στο τμήμα Zuid του Schiphol, όπου η KLM, η Aviapartner και η Viggo χειρίζονται τις αποσκευές των επιβατών που αναχωρούν στην Ευρώπη, θα έχουν τώρα την ευκαιρία να εργαστούν με αυτά τα καινοτόμα ρομπότ.

«Αναμένουμε να χρησιμοποιήσουμε περισσότερα από αυτά τα ρομπότ στο Schiphol το πρώτο εξάμηνο του 2024, τόνισε ο Ruud Sondag, διευθύνων σύμβουλος του Royal Schiphol Group.
Και δεν είναι μόνο αυτό. Ετοιμάζουμε περισσότερες καινοτομίες στο μέλλον».

Θετικά τα σχόλια των εργαζομένων

Τα σχόλια των εργαζομένων -που πλέον δεν θα μεταφέρουν αποσκευές από τον ιμάντα στο καρότσι- από το πιλοτικό έργο ήταν θετικά.

Η συνεργασία μεταξύ του προσωπικού και των ρομπότ στο Schiphol αναμένεται να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική.
Το αεροδρόμιο προβλέπει ότι σε μεγάλη κλίμακα, τα ρομπότ θα ανυψώνουν περίπου το 80% έως 90% όλων των αποσκευών χωρίς προβλήματα.

Αυτό το ποσοστό απόδοσης ήταν ακόμη υψηλότερο τη διάρκεια του πιλοτικού έργου τον Ιούνιο, αναδεικνύοντας τις αξιοσημείωτες δυνατότητες των ρομπότ.
Οι δοκιμές απέδειξαν την ικανότητα των ρομπότ να σηκώνουν διάφορους τύπους βαλίτσες από τη ζώνη αποσκευών στο καρότσι.