413005wineΣτους 2.500 έφτασαν οι επισκέπτες της επιτυχημένης τριήμερης έκθεσης «ΟΙΝΟΤΙΚΑ», που οργανώνεται από τους Οινοποιούς της Κρήτης (Wines of Crete), στις Μαλάδες Ηρακλείου.

Η έκθεση αποτελεί θεσμό, αφού γίνεται για έκτη συνεχόμενη χρονιά με τους οινοποιούς της Κρήτης να παρουσιάζουν στους επισκέπτες τις ετικέτες του Κρητικού Αμπελώνα και να τους «μυούν» στα μυστικά του Κρητικού κρασιού.

Η Περιφέρεια Κρήτης είχε ειδικά διαμορφωμένο χώρο όπου υπάρχουν τα πιστοποιημένα προϊόντα με το Brand Name «ΚΡΗΤΗ», πληροφοριακό υλικό και κέρασμα όπου οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα πιστοποιημένα προϊόντα.

Την έκθεση επισκέφθηκαν πάνω από 2.500 επισκέπτες, τοπικοί αρχές, φορείς, ο δε Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης μίλησε με τους Οινοποιούς και αναφέρθηκε στην επιτυχία του θεσμού αλλά και στις στοχευμένες δράσεις των Οινοποιών.

«Οι Οινοποιοί της Κρήτης καταβάλλουν μία σπουδαία προσπάθεια τα τελευταία χρόνια για την ανάδειξη του Κρητικού Αμπελώνα και των τοπικών ποικιλιών, του πολιτισμού, της παράδοσης».

Η Περιφέρεια Κρήτης, πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης, «συνεργάζεται και στηρίζει κάθε προσπάθεια και δράση που αναδεικνύει και προβάλλει τα Κρητικά προϊόντα, τον πρωτογενή τομέα του νησιού, την επιχειρηματικότητα-μεταποίηση. Παράλληλα σε συνεργασία με τους φορείς προχωρούμε στο «πάντρεμα» του αγροτικού τομέα με τον πολιτισμό και τον τουρισμό».

Ο πρόεδρος του δικτύου Οινοποιών ν. Ηρακλείου Νίκος Μηλιαράκης επεσήμανε από την πλευρά του ότι «η Περιφέρεια, οι φορείς, ο κόσμος, έχουν αγκαλιάσει την έκθεση. Το μήνυμα-τρίπτυχο που στέλνουν τα «ΟΙΝΟΤΙΚΑ» είναι εμπιστευτείτε-αναδείξτε-διαδώστε τις μοναδικές Κρητικές ποικιλίες οίνου». Είναι-είπε ο κ. Μηλιαράκης- μια έκθεση θεσμός που εμείς θα συνεχίσουμε και θα δίνουμε το παρόν μας σε εκθέσεις εντός και εκτός Κρήτης, αλλά και στο εξωτερικό όπως πρόσφατα στο Βερολίνο στην μεγάλη έκθεση τουρισμού, όπου η Κρήτη συμμετείχε με δικό της περίπτερο μέσω της Περιφέρειας.

«Η Περιφέρεια Κρήτης, συνεπής στον Στρατηγικό Σχεδιασμό για τον Πρωτογενή τομέα, συνεχίζει τις δράσεις προβολής των Κρητικών προϊόντων, συμμετέχοντας σε σημαντικές διοργανώσεις εντός και εκτός Ελλάδας, πιστοποιώντας με το BRAND NAME «ΚΡΗΤΗ» τα τοπικά προϊόντα υλοποιώντας ένα οργανωμένο σχέδιο προβολής και προώθησης μέσω της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης» δήλωσε η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Θεανώ Βρέντζου, καλώντας όλους τους Κρητικούς παραγωγούς και επιχειρηματίες να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια και να βάλουν το brand name «ΚΡΗΤΗ» στα προϊόντα τους.