Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο όμιλος αεροπορικών εταιρειών Air France-KLM στοχεύει να συγκεντρώσει σχεδόν 2,3 δις ευρώ με την έκδοση μετοχών.

Η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα χρήματα για να επιστρέψει την κρατική βοήθεια που έλαβε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και να ενισχύσει τον ισολογισμό της.

Στην αγορά μετοχών θα προχωρήσει η ολλανδική κυβέρνηση όπως επιβεβαίωσαν στο κοινοβούλιο της χώρας οι υπουργοί Οικονομικών Sigrid Kaag και Υποδομών Mark Harbers.
«Με βάση τις τρέχουσες προσδοκίες, το κόστος συμμετοχής μας είναι περίπου 220 εκατ. ευρώ», ανέφεραν χαρακτηριστικά.

Η Ολλανδία έχει επί του παρόντος μετοχικό μερίδιο 9,3% στην Air France-KLM και σχεδόν 14% των δικαιωμάτων ψήφου.
Εάν η κυβέρνηση δεν συμμετάσχει στην έκδοση το ποσοστό της θα μειωθεί, οδηγώντας σε λιγότερο έλεγχο.
Σύμφωνα με την Air France-KLM, η κυβέρνηση της Ολλανδίας έδειξε ότι θέλει να διατηρήσει το ποσοστό της. Το μόνο που απομένει είναι η έγκριση της επένδυσης από το Κοινοβούλιο.

Η Air France-KLM σχεδιάζει να εκδώσει πάνω από 1,9 εκατομμύρια νέες μετοχές.
Από τα έσοδα, 1,7 δις ευρώ θα διατεθούν για την αποπληρωμή της υποστήριξης που έλαβε η εταιρεία για τον κορωνοϊό.

Η Γαλλία, ο μεγαλύτερος μέτοχος της Air France-KLM με ποσοστό 28,6%, θα συμμετάσχει επίσης και θα διατηρήσει το μερίδιό της.

Η Air France-KLM επλήγη σκληρά από την πανδημία του κορωνοϊού και κατέστησε σχεδόν αδύνατα τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια στο πρώτο lockdown.

Η εταιρεία έλαβε δισεκατομμύρια ευρώ σε κρατική ενίσχυση για να κρατήσει τις αεροπορικές εταιρείες στον αέρα.

Ακόμη και μετά την άρση των αυστηρότερων περιορισμών για τον κορωνοϊό για τους ταξιδιώτες, πουλήθηκαν λιγότερα εισιτήρια.

Ο γαλλο-ολλανδικός όμιλος έκλεισε το 2021 με ζημιές δισεκατομμυρίων ευρώ.
Υπήρξε κάποια ανάκαμψη κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους της πανδημίας καθώς τα περισσότερα μέτρα χαλάρωσαν, αλλά η ζημιά ανέρχεται σε σχεδόν 3,3 δις ευρώ.