Η πλειοψηφία των μικρομεσαίων ταξιδιωτικών επιχειρήσεων βλέπει την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο ως ζωτικής σημασίας.
Ωστοσο περισσότερες από τις μισές δεν γνωρίζουν εάν επενδύουν αρκετά για να αντιμετωπίσουν πιθανές επιθέσεις.
Αυτό προκύπτει σύμφωνα με νέα έρευνα για το έγκλημα στον κυβερνοχώρο από τον πρώην προϊστάμενο της Contiki, James Marchant.
Στη μελέτη για την Πρόληψη της Απάτης στο Ταξίδι συμμετείχαν 55 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στον τομέα.
Το 73% αξιολόγησε την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο ως «πολύ» ή «εξαιρετικά» σημαντική.
Το 56% δεν ήταν σίγουρο εάν ξοδεύει αρκετά για την πρόληψη των κυβερνοεπιθέσεων.
Ο πρόεδρος των κερδών Barry Gooch είπε ότι τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ευαισθητοποίηση για το έγκλημα στον κυβερνοχώρο λαμβάνεται πιο σοβαρά.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για τις ΜΜΕ να ενισχύσουν την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο τους, χωρίς να απαιτώνται μεγάλοι προϋπολογισμοί ή πρόσβαση σε εξειδικευμένο προσωπικό πληροφορικής.
- Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων.
- Να έχουν ισχυρή πολιτική κωδικού πρόσβασης.
- Να διαχειριστούν δικαιώματα πρόσβασης.
- Να διασφαλίσουν ότι εγκαθίστανται αυτόματα ενημερώσεις προγράμματος λογισμικού και αυτόματη ανανέωση λογισμικού προστασίας από ιούς.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι μόνο το 60% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν κάποια μορφή ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.