Σύμφωνα με μια νέα έκθεση που κυκλοφόρησε από την American Hotel & Lodging Association και την Kalibri Labs , τα έσοδα από επαγγελματικά ταξίδια σε ξενοδοχεία στις ΗΠΑ προβλέπεται να είναι 23% χαμηλότερα από τα προ πανδημίας επίπεδα το 2022, τελειώνοντας το έτος κάτω από 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το 2019.

Αυτό έρχεται αφού τα ξενοδοχεία έχασαν περίπου 108 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από επαγγελματικά ταξίδια κατά τη διάρκεια του 2020 και του 2021 μαζί.

Ενώ τα ταξίδια αναψυχής αναμένεται να επανέλθουν στα επίπεδα πριν από την πανδημία φέτος, τα επαγγελματικά ταξίδια – που περιλαμβάνουν εταιρικές, ομαδικές, κυβερνητικές και άλλες εμπορικές κατηγορίες – είναι η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και θα χρειαστούν πολύ περισσότερο χρόνο για να ανακάμψουν.

«Ενώ η μείωση του αριθμού των κρουσμάτων COVID-19 και οι χαλαρές οδηγίες του CDC παρέχουν μια αίσθηση αισιοδοξίας για την αναζωπύρωση των ταξιδιών, αυτή η έκθεση υπογραμμίζει πόσο δύσκολο θα είναι για πολλά ξενοδοχεία και ξενοδοχοϋπαλλήλους να ανακάμψουν από χρόνια χαμένων εσόδων», δήλωσε ο Chip Rogers , πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AHLA.

«Τα καλά νέα είναι ότι μετά από δύο χρόνια εικονικών διευθετήσεων εργασίας, οι Αμερικανοί αναγνωρίζουν την απαράμιλλη αξία των συναντήσεων πρόσωπο με πρόσωπο και λένε ότι είναι έτοιμοι να αρχίσουν να ξαναβγαίνουν στο δρόμο για επαγγελματικά ταξίδια».

Πολλές αστικές αγορές, οι οποίες βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις επιχειρήσεις από εκδηλώσεις και ομαδικές συναντήσεις, έχουν επηρεαστεί δυσανάλογα από την πανδημία.

Η νέα έκθεση έρχεται μετά από μια πρόσφατη έρευνα της AHLA, η οποία διαπίστωσε ότι το 64% των μισθωτών Αμερικανών και το 77% των ταξιδιωτών για επαγγελματίες συμφωνούν ότι είναι πιο σημαντικό από ποτέ να επαναφέρουμε τα επαγγελματικά ταξίδια. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 80% των μισθωτών Αμερικανών και το 86% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους λένε ότι οι πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπιδράσεις είναι σημαντικές για τη μεγιστοποίηση της επιτυχίας της εταιρείας.

Τα μεταβαλλόμενα συναισθήματα γύρω από τα επαγγελματικά ταξίδια υποστηρίζονται από μια πρόσφατη ανάλυση που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του San Diego State University School of Hospitality & Tourism Management για λογαριασμό της AHLA, η οποία διαπίστωσε ότι τα προσωπικά επαγγελματικά ταξίδια και οι συναντήσεις έχουν αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα έναντι των εικονικών επιλογών και ότι οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί που συνεχίζουν τα επαγγελματικά ταξίδια και τις συναντήσεις πιο γρήγορα είναι πιθανό να έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι εκείνων που δεν το κάνουν