Το ντεμπούτο της έκανε η νέα βρετανική αλυσίδα ξενοδοχείων Quartz Inn Hotels & Resorts στην εμπορική έκθεση WTM στο Λονδίνο.

Η αλυσίδα αποτελείται από ανεξάρτητα και βιώσιμα ξενοδοχεία. Τα εν λόγω ξενοδοχεία ανήκουν και λειτουργούν από τους ιδιοκτήτες τους, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Ignacio Merino.

Η ιδέα είναι να διευκολυνθεί η πρόσβαση στην πιο πρόσφατη ξενοδοχειακή τεχνολογία για εκείνα τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία που δεν διαθέτουν επαρκή μέσα για να ανταγωνιστούν τις μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων.

Η μάρκα θα επισημοποιήσει επίσης τα πρότυπα εξυπηρέτησης, ασφάλειας, υγιεινής και βιωσιμότητας, διατηρώντας παράλληλα τον χαρακτήρα κάθε επιχείρησης.

«Τα σχέδια επέκτασης της εταιρείας μας είναι να τελειώσουν το 2022 με περισσότερα από 100 συνδεδεμένα ξενοδοχεία σε όλη την Ευρώπη». Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις του ο Merino.

«Θέλουμε να προωθήσουμε τις άμεσες πωλήσεις για τα ξενοδοχεία μας και να συμβάλουμε στη δημιουργία μιας πιο βιώσιμης τουριστικής βιομηχανίας. Επίσης στοχεύουμε στη διατήρηση των τοπικών πολιτισμών, στη μείωση της χρήσης ενέργειας και νερού και στην εξάλειψη του πλαστικού μιας χρήσης στα δωμάτια».

Σε αντίθεση με άλλα μοντέλα franchise, τα ακίνητα δεν πληρώνουν εισιτήρια ή μηνιαία τέλη.

Η Quartz Inn Hotels χειρίζεται όλα τα πρότυπα πωλήσεων, μάρκετινγκ, διαδικτυακής φήμης και βιωσιμότητας για ένα ελάχιστο ποσοστό των πωλήσεων.