Διεθνή διαδικτυακή «περιοδεία» ενημέρωσης με το σύνθημα «Lipsi Is For Everyone» ξεκίνησε ο δήμος Λειψών.

Η καμπάνια περιλαμβάνει δεκάδες επαφές σε αγορές του εξωτερικού και παρουσιάσεις σε δημοσιογράφους, influencers και ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Ήδη, ο δήμος μετρά τη συμμετοχή του σε εικονικές διεθνείς εκθέσεις στην Αυστρία, τη Γερμανία, την Αγγλία, τη Ρουμανία και το Ισραήλ.

Ταυτόχρονα έχει δώσει το στίγμα του σε ψηφιακά workshop σε Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία.

«Στόχος της συστηματικής προσέγγισης είναι η ανάδειξη διαφορετικών στοιχείων του προορισμού που γνωρίζουν μεγάλη αποδοχή στη μετά – covid εποχή. Αυτά είναι η πεζοπορία, η αειφορία, η οικολογία, οι θαλάσσιες εκδρομές, το γιώτινγκ, οι εξωτικοί γάμοι, η τοπική κουζίνα και η παράδοση με τα θρησκευτικά έθιμα». Αυτό δήλωσε ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος.

Σημειώνεται ότι φέτος από Ιούλιο μέχρι και Οκτώβριο, οι αφίξεις στο νησί «άγγιξαν» το 91% των αντίστοιχων του 2019. Ταυτόχρονα, οι επισκέψεις ιδιωτικών σκαφών αναψυχής έφτασαν στα 1.522.