Οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ έχουν διατηρήσει τη θετική τους προοπτική για τα ταξίδια. Αυτό αναφέρουν τα ευρήματα από τη χειμερινή έρευνα “Το Πορτρέτο του Αμερικανού Ταξιδιώτη” της MMGY Travel Intelligence.

Η συχνότητα των Αμερικανών ενηλίκων που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους έξι μήνες μειώθηκε ελαφρά σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Πιο αναλυτικά, το 71% δηλώνει ότι σκοπεύει να ταξιδέψει για διακοπές συγκριτικά με το 73 % τον περασμένο φθινόπωρο.

Η μετάλλαξη Omicron είναι πιο πιθανό να επηρεάσει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των εμβολιασμένων έναντι των μη εμβολιασμένων.

Οι Boomers και οι Millennials, είναι τα τμήματα των ταξιδιωτών που αναμένεται να οδηγήσουν στη συνεχή ανάπτυξη των εγχώριων ταξιδιών αναψυχής το 2022.

Επίσης, οδηγούν όλες τις γενιές στις προθέσεις ταξιδιωτικών δαπανών. Σχεδιάζουν να ξοδέψουν τουλάχιστον 4.000 δολάρια για ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες. Αυτό είναι το υψηλότερο ποσό που αναφέρθηκε όλο το χρόνο και περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά.

Οι ταξιδιωτικές προθέσεις των Boomers έχουν αυξηθεί τα τρία τελευταία τρίμηνα παρά την άνοδο των κρουσμάτων. Οι boomers που βγάζουν περισσότερα από 150.000 $ είναι ιδιαίτερα ανοδικοί στα ταξίδια.

Πόσα ταξίδια προγραμματίζουν

Τα Millennial νοικοκυριά οδηγούν όλες τις γενιές στον αριθμό των προγραμματισμένων ταξιδιών. Ειδικότερα, πρόκειται να πραγματοποιήσουν κατά μέσο όρο 4,4 ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες. Οι Gen Zs θα κάνουν 4,1 ταξίδια, οι Boomers 3,8 και οι Gen Xers 3,3.

Συνολικά, οι εμβολιασμένοι ταξιδιώτες ανησυχούν περισσότερο από τους μη εμβολιασμένους ταξιδιώτες σχετικά με τη μόλυνση ή τη διάδοση του COVID-19. Ωστόσο, γενικά δεν τους εμποδίζει να ταξιδέψουν.

Τα τρία τέταρτα των ενεργών ταξιδιωτών αναψυχής (73%) επισκέπτονται έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή OTA σε τακτική βάση όταν κάνουν έρευνα ή κράτηση για ταξίδια. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η Expedia, το Tripadvisor ή το Travelocity

Για όλες τις γενιές, ο πιο δημοφιλής λόγος για τη χρήση ενός OTA είναι η σύγκριση τιμών και διαθεσιμότητας (66%) μεταξύ των παρόχων.

Οι μισοί από τους ενεργούς ταξιδιώτες αναψυχής είναι μέλη προγράμματος επιβράβευσης ξενοδοχείων (52%) ή ενός προγράμματος αεροπορικών εταιρειών (48%).

Οι Boomers, που συνήθως έχουν ταξιδέψει περισσότερο, είναι πιο πιθανό να ανήκουν σε οποιονδήποτε τύπο προγράμματος αφοσίωσης.

Οι Gen Zs είναι οι λιγότερο πιθανό να είναι μέλη.

Τι συμβαίνει με την κρουαζιέρα

Τέλος, περισσότεροι από τους μισούς ενεργούς ταξιδιώτες αναψυχής ενδιαφέρονται τουλάχιστον κάπως να κάνουν κρουαζιέρα τους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων, οι Millennials εκφράζουν το υψηλότερο ενδιαφέρον (69%).

Η Καραϊβική είναι το πιο δημοφιλές δρομολόγιο κρουαζιέρας (81%), ακολουθούμενο από τη Μεσόγειο με 71%.