Οι πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων στην ταξιδιωτική βιομηχανία επηρεάζουν σημαντικά το ενδιαφέρον των καταναλωτών να χρησιμοποιήσουν ξανά τις υπηρεσίες τους.
- Το 76% των καταναλωτών «συμφωνεί» ή «συμφωνεί απόλυτα» ότι είναι απίθανο να επιστρέψει σε ξενοδοχείο, αξιοθέατο ή χώρο που απέρριψε το αίτημά τους για επιστροφή χρημάτων.
- Το 74% δηλώνει ότι είναι πολύ πιο πιθανό να επιστρέψει σε έναν οικοδεσπότη με ήπιες πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.
Αυτό αναφέρουν τα αποτελέσματα έρευνας των εταιριών PYMNTS και Fortis σε 2.133 καταναλωτές στις Η.Π.Α.
Επιπλέον, το 70% λέει ότι εξετάζει διεξοδικά την πολιτική ακύρωσης πριν κάνει κράτηση δωματίου ή αγορά εισιτηρίου.
Ακόμη και οι καταναλωτές που λαμβάνουν μερικές επιστροφές χρημάτων λένε ότι είναι «πολύ» ή «εξαιρετικά» πιθανό να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες το επόμενο έτος.
Όσο μεγαλύτερος είναι ο καταναλωτής, τόσο πιο πιθανό είναι να «συμφωνήσει» ή να «συμφωνήσει απόλυτα» ότι είναι απίθανο να επιστρέψει σε έναν πάροχο ή οργανισμό που του αρνήθηκε την επιστροφή χρημάτων.
Τα ποσοστά κυμαίνονται από 85% μεταξύ των baby boomers και των ηλικιωμένων έως το 64% μεταξύ της νεότερης δημογραφικής ομάδας, της Generation Z.